צפון מזרח ארה"ב

  • בעמוד זה תוכלו לקרוא על הערים ניו יורק, וושינגטון די סי ובוסטון, וכן על מדינות על צפון מזרח ארצות הברית – ובעיקר ניו אינגלנד, קבוצת מדינות המפורסמת בזכות המגדלורים והחופים המפורצים וכן בזכות צבעי השלכת הנהדרים העוטים אותה מדי סתיו.

  • טיולים סביב ניו יורק

    רבים מבקשים ממני הצעות לטיולים של יומיים-שלושה סביב ניו יורק. בדרך כלל אני מתקשה לענות להם, שכן ההיצע של מקומות שבאמת שווים, בטווח נסיעה קצר מהעיר ניו יורק עיר לא רב. ובכל זאת, מצרפת כאן כמה הצעות נחמדות שעונות על הבקשות הללו, בתקווה שיסייע.

    לחצו לכתבה
  • שמורת אקדיה, פנינה במדינת מיין

    הפארק הלאומי אקדיה שוכן על אי במי האוקיינוס. האי, שצורתו כפרסה, נחתך על ידי כמה שלוחות צרות של ים. חופיו מפורצים וסלעיים, למעט כמה מפרצים המכוסים חולות זהובים. במרכז האי נישאים הרים גבוהים. האי מנוקד בכל שטחו בכמה וכמה אגמים נהדרים. נוסף על כל אלו אקדיה מוקפת עוד עשרות איים קטנים, חלקם מיושבים, וחלקם פראיים לחלוטין, שכל אחד ואחד מהם גם הוא עולם ומלואו.

    לחצו לכתבה
  • אגמי האצבעות, הצעות לטיולים

    אגמי האצבעות הוא חבל ארץ בצפון מערב מדינת ניו יורק הנחצה על ידי 11 אגמים צרים וארוכים. האגמים נוצרו לפני כמיליון שנה על ידי קרחונים שנסוגו, ובעת תנועתם חרצו באדמה. קרחונים אלו יצרו בנסיגתם גם שפע עצום של קניונים ומפלי מים, מרשימים ביופיים, שחלקם זורמים כלפי מטה במלוא העוצמה, ממש במרכז העיירה אית'קה, שהיא העיר הגדולה בחבל ארץ זה.

    לחצו לכתבה
  • הצעות לפעילות במפלי הניאגרה

    מפלי הניאגרה הם פלא בריאה. הם נוצרו בסוף תקופת הקרח האחרונה, אז פילסו המים נתיב מאגם אירי אל אגם אונטריו בדרך לאוקיינוס. המפלים מורכבים משלושה אשדות המופרדים על ידי האי גואוט: מפלי הורסשו, השוכנים ברובם בצד הקנדי של הגבול, מפלי אמריקן והמפלים הקטנים בריידל וייל, השוכנים אלו לצד אלו בצד האמריקני של הגבול. ראו להלן הצעות לפעילויות במקום (משני צדי הגבול).

    לחצו לכתבה
  • הצעות לפעילויות בחצי האי קייפ קוד

    אטרקציה העיקרית בחצי האי קייפ קוד היא החופים החוליים האינסופיים שבחצי האי. אין כאן אמנם נופים דרמטיים אבל יש כאן הרגשת מרחבים וחופש. כדאי להקדיש לביקור בחצי האי יום מלא אחד לפחות. בעת ביקור במקום כדאי ללון בעיירה הציורית פרוביסנטאון. בכתבה זו תוכלו למצוא מגוון הצעות בחצי אי יפהפה זה.

    לחצו לכתבה
  • ההרים הלבנים, הפנינה של ניו המפשייר

    ההרים הלבנים הם אחת הסיבות העיקריות לנסוע בזכותן לטיול טבע אל צפון מזרח ארצות הברית. הרים אלה, המתפרשים על פני שטח נרחב במרכזה של מדינת ניו המפשייר, הם יעד טיול נהדר (שחובה לשלב אותו בכל טיול טבע אל צפון מזרח ארה"ב/ניו אינגלנד) – שכולל המון ירק, המון מים, הרבה מאוד מסלולי הליכה, והיצע רב של אטרקציות שעליהן תוכלו לקרוא בכתבה זו.

    לחצו לכתבה
  • פעילות בסטו, ההרים הירוקים

    סטו היא עיירה יפהפייה בצפון ההרים הירוקים של מדינת ורמונט. כדאי לנסות לשלב ביקור בעיירה בכל טיול בניו אינלגנד/צפון מזרח ארה"ב. בזכות היצע הפעילויות הרב במקום וכן הודות להיותה של העיירה נעימה במיוחד לשהות, כדאי ללון בה לפחות שני לילות, שיאפשרו יום מלא לפעילויות – המפורטות בכתבה זו.

    לחצו לכתבה
  • דרכי נוף בהרי האדירונדק

    הרי האדירונדק שבצפון מדינת ניו יורק. הידועים בכינויים השגור 'האדירונדקס', מכוסים יערות עבותים, והם ניחנו בטבע פראי הנחרץ על ידי עשרות נהרות והמנוקד בכ-3,000 אגמים. בחורף ההרים מכוסים שלג עמוק ומהווים גן עדן לחובבי הסקי, בקיץ ההרים משנים צבעם לירוק עז ומהווים מקור משיכה למטיילים רבים, ובסתיו עוטים ההרים צבעי שלכת – צהובים, כתומים ואדומים, בגוונים מרהיבים.

    לחצו לכתבה
  • הר וושינגטון, הגבוה בהרי צפ' מז' ארה"ב

    גובהו של הר וושינגטון אמנם 'רק' 1,917 מ' מעל פני הים, אולם, בפסגת ההר שוררת הרגשה כאילו היה זה גג העולם. הסיבות לכך הן תלילותו של הכביש המעפיל מעלה, הרוחות החזקות הפוקדות בתכיפות את הפסגה ופני השטח הקרחים מצמחייה. לעתים עוטפת את הפסגה ערפיליות, החוסמת בבת אחת את הנוף, והתחושה של נסיעה בלב ענן מוסיפה נדבך נוסף לאשליית הגובה הרב.

    לחצו לכתבה
  • הצעות לפעילויות בעיר בולטימור

    העיר בולטימור שוכנת כשעה נסיעה מהעיר וושינגטון די סי, על גדות הנהר פטפסקו, אחת הזרועות של מפרץ צ'ספיק. היצע מקומות הבילוי בעיר בולטימור מגוון, ובראשם עומד ללא ספק אזור המעגן הפנימי. באזור זה נמצאים בין היתר האקווריום המפורסם ומסעדות רבות, ובקיץ מתקיימים בו מופעי רחוב צמוד למים אל מול קו הרקיע של העיר. בכתבה זו תוכלו למצוא הצעות לפעילות בעיר.

    לחצו לכתבה
  • אלף האיים, ארכיפלג במי הנהר

    לפני שנים רבות הכינה אשת דייג מקומי רוטב לסלט עבור בעלה ועבור לקוחותיו ששבו ממסע דיג במי נהר הסאן לורן. המתכון לרוטב עבר ידיים רבות עד שהגיע לג'ורג' בולט, הבעלים של מלון וולדרף אסטוריה, שבאותה עת בנה באחד מאיי הנהר טירת פאר. בולט ביקש מהשף הראשי שיוסיף את הרוטב, שזכה לכינוי 'רוטב אלף האיים' לתפריט במסעדות המלון… והשאר היסטוריה.

    לחצו לכתבה
  • וושינגטון די סי, עם ילדים, בלי ארנק

    בירת ארה"ב, וושינגטון די סי, היא יעד טיולים נהדר (וזול מאוד – שכן רבות מהאטרקציות הן ללא תשלום) למשפחות המטיילות עם ילדים. מכל האתרים שיש לעיר הזאת להציע, בכתבה זו, שפורסמה במגזית את, תוכלו למצוא מידע על כמה אתרים מומלצים במיוחד, שהכניסה אליהם היא ללא תשלום.

    לחצו לכתבה
  • וושינגטון די סי, לא רק בנייני ממשל אפורים

    היא שמעה כבר הכל. את נאומו המרגש של מרטין לותר קינג, את הכרזת העצמאות ואת שיר המחאה נגד מלחמת וייטנאם. כעת היא פרוסה לפניכם – וושינגטון די סי, בכתבה זו שפורסמה באתר מעריב.

    לחצו לכתבה
  • מי את וושינגטון די סי? שיעור היסטוריה קצר

    כדרכם של האמריקנים להפוך כוכבי קולנוע לנשיאים ולמושלים, וכדרכם לייצר עולמות של פנטזיות וסרטים, ההופכים נושאים בדיוניים למציאותיים, הם הצליחו להקים לעצמם, על גדות נהר הפוטומק, עיר בירה מתוכננת, גדושה במוזיאונים, בגנים מטופחים, באגמים מלאכותיים, באנדרטאות מרשימות ובמרכזי תרבות מפוארים. בכתבה זו תוכלו לקרוא על ההיסטוריה של וושינגטון די סי, על קצה המזלג.

    לחצו לכתבה
עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה