מי אני? ומה היתרונות של ייעוץ טיולים אישי?

למידע על חבילות יעוץ טיולים ועלויות לחצו כאן

גם אנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים, וקראו בעיון את כל ספרי הטיולים ואת כל הבלוגים ונעזרו בכל קבוצות הפייסבוק, מתקשים לעתים לתכנן את הטיול המושלם, ובונים מסלול שכמעט תמיד ניתן לשפרו במידה רבה.

לכן יש לעתים צורך בעזרה נוספת. לשם כך מומלץ לפנות לייעוץ טיולים אישי. בזכות ייעוץ זה תוכלו קרוב לוודאי לתכנן טיול טוב יותר, שבו תצליחו לנצל בצורה יעילה יותר, הגיונית יותר וגם זולה יותר את הזמן העומד לרשותכם.

אז נכון, יש היום המון מקורות מידע חינאמיים בהם מטיילים מייעצים למטיילים. למרות שמדובר באמצעי נהדר להעברת מידע ממוקד, בכל הנוגע לתכנון טיול – מקורות מידע אלה יכולים לגרום לעתים נזק למי שלא נעזר בהם/ן בחוכמה. מסלול טיול שמתאים לאדם אחד אינו מתאים בהכרח לאדם אחר ומסלול טיול שעליו ממליץ מטייל, שההיכרות שלו עם ארה"ב וקנדה מוגבלת עלול להיות לוקה בחסר, ובקיצור – המידע שתקבלו במקורות אלה לעתים מטעה, ולא תמיד לוקח בחשבון הרבה מאוד גורמים שהם מעבר לתוואי המסלול (מזג אוויר והתייחסות לעונות שנה ומועדים חשובים שונים, כבישים סגורים, יעדים שלהם נדרשת הזמנת מקומות מראש ועוד), ובנוסף, אינו מותאם לכם אישית.

אני נתקלת בכל סוגי הלקוחות –

חלקם מגיעים אלי לייעוץ ללא הכנה מוקדמת ורוצים שאני אבנה להם את הטיול מא' עד ת'. הזמן שלהם שווה הרבה כסף (ואני חוסכת להם אותו), הטיול שהם מתכננים הוא טיול של פעם בחיים, וההשקעה בייעוץ בהשוואה לעלות הטיול זניחה.

לעומתם סוג אחר של לקוחות מגיע מוכן, לאחר שכבר הכין שלד מסלול ומכיר היטב את כל המקומות בהם ירצה לבקר. מטיילים מהסוג הזה זקוקים לעתים רק לליטוש ולתיקונים (ותיקונים משמעם שינויים, שחלקם יכולים גם לתרום לחיסכון כספי), ולעתים למהפךשכן הטיול שתכננו רצוף טעויות (וטעויות משמען למשל: בניית שלד מסלול לא הגיוני מבחינת התוואי שלו ומבחינת חלוקת הזמנים, אי הזמנה מבעוד מועד לינה במקומות הבעייתיים, תכנון נסיעה בכביש שסגור בעונה, תכנון ללון במקומות שאינם מתאימים מבחינת מיקומם, פספוס מקומות שחובה לבקר בהם ולעומת זאת תכנון לבקר במקומות שאפשר לוותר עליהם ועוד).

 

תיאום ייעוץ טיולים

המלצות מטיילים

 

אז מי אני

שמי נטע דגני, ואשמח לסייע לכם בתכנון הטיול שלכם. אני מחברת של מדריכי טיולים לארה"ב ולקנדה (ומתמקצעת אך ורק בחבל ארץ זה). במהלך חיי התגוררתי כעשר שנים בארה"ב, מתוכם כשש שנים בילדות/נערות (בחוף המזרחי) ועוד כארבע שנים במדינת קליפורניה, כבוגרת ואם לילדים. בעת השהות בקליפורניה (ולאחר עשרות טיולים ברחבי ארה"ב וקנדה, וההבנה שאין בשוק ספר טיולים שלדעתי עונה על צרכי מטיילים כמוני), החלטתי לנטוש את עבודתי הסדירה (יש לי תואר שני בביולוגיה ימית, ובעברי גם כמה שנות עבודה בהי-טק) והתחלתי לכתוב מדריך טיולים על קליפורניה.

למרות שמאז ומעולם הייתה לי אהבה מיוחדת לא רק לטיולים אלא גם לתוכן של הטיולים (שנים רבות הדרכתי טיולים בארץ, וכן כתבתי תוכן ערכתי מגזינים בנושא טבע וטיולים – טבע הדברים, נשיונל גאוגרפיק, מסע אחר ארץ וטבע ועוד), גם לי קשה להאמין שמאז שנת 2006 (אז שבתי לארץ מקליפורניה) ועד היום הוצאתי לאור 15 מדריכי טיולים לארה"ב ולקנדה שהפכו ברבבות השנים לרבי מכר בתחומם (עד היום מכרתי קרוב ל-100,000 ספרים!).

לפני כ-12 שנה לערך (עוד לפני שהיה כזה מקצוע 'יועץ טיולים') פנה אלי זוג נחמד וביקש שאייעץ לו לטיול לאלסקה. ישבנו בסלון ביתי על כוס קפה לייעוץ, שאותו עשיתי אז כמעט בחינם. לאחר שפנו אלי עוד ועוד מטיילים, ולאחר שהתוודעתי לעד כמה יש למטיילים רבים צורך ביעוץ מקצועי, מעודכן וממוקד – דווקא בעידן עודף האינפורמציה, החלטתי להפוך את הייעוץ ליותר מקצועי (עדיין על כוס קפה אבל כבר לא בסלון ביתי – אם כי בחדר העבודה שממוקם לא רחוק ממנו, וכבר לא בחינם – אם כי אני מאוד משתדלת לספק למטיילים פתרונות ככל שניתן כדי שהייעוץ יעמוד בתקציב שאותו הגדירו לעצמם).

מאז אותו ייעוץ טיולים בסלון יעצתי למעל 1,500 משפחות/זוגות (נכון לשנת 2023) מטיילים. במקביל – בכדי להישאר מעודכנת וגם במטרה להכיר מקומות חדשים, אני מקפידה לטייל בארה"ב ובקנדה לפחות חודש-חודש וחצי בשנה. בעבר נסעתי לטיולי העדכון עם כל המשפחה (בן זוגי ושלושת הבנים), ואילו היום, כאשר הילדים כבר טיינאיג'רס שיש להם דרישות משל עצמם, אני מנסה לפצל את הנסיעות כך שחלקן תהיינה טיול אינטנסיבי בלי הילדים, וחלקן תהיינה טיול משפחתי (לעתים בקרוואן ולעתים בשילוב לינה במלונות ובאוהל) שיש בו יותר זמן למסלולים רגליים ארוכים, לשיט בנהרות, למסעות קיאקים ולתצפיות בבעלי חיים.

 

תיאום ייעוץ טיולים

המלצות מטיילים

 

ולמה אני בעצם מספרת לכם את כל זה

ייעוץ טיולים הוא לא מקצוע שלומדים אותו באוניברסיטה (בהשכלה שלי אני בכלל ביולוגית ימית 🙂), ולא צריך להראות עליו אסמכתאות (באופן עקרוני כל מטייל שביקר בארה"ב פעם, פעמיים, שלוש, יכול להקים אתר ולהפוך ליועץ). כל מה שכתוב לעיל הן האסמכתאות שלי, ומכיוון שחלק מחבילות היעוץ כוללות השקעה כספית משמעותית וקשר ארוך טווח (יש מטיילים שמתחילים לתכנן טיול שנה מראש), חשוב לי שתקראו קצת עלי (ככה תבינו גם לאן אני נעלמת לכמה שבועות מדי שנה…), ותתוודעו ל'מי אני' עוד לפני שאנחנו מדברים או נפגשים.

מקווה לשמוע ממכם. שלכם, נטע

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה