מרכז ומזרח קנדה

  • בעמוד זה תמצאו מידע רב ערך על מרכז ומזרח קנדה – על הפרובינציות והטריטוריות הקנדיות מניטובה, אונטריו וכן על הפרובינציות האטלנטיות של קנדה הכוללות את קוויבק, ניו ברונסוויק, נובה סקוטיה ואי הנסיך אדוארד. חבלי ארץ אלה הם פראיים, מגוונים ומרשימים ביופיים וכן טיול אליהם יכול לשלב גם ביקור בערי מזרח קנדה הגדולות (טורונטו, אווטווה, מונטריאול וקוויבק סיטי) שהן חלק מחבל ארץ זה.

  • בעקבות דובי הקוטב. המסע לצ'רצ'יל

    הדרך לעיירה צ'ר'ציל שבצפון פרובינציית מניטובה (קנדה) – תחילתו של מסע קסום ששיאו בצפייה בדובי קוטב, שחייה עם לוויתני בלוגה ומראות מדהימים של זוהר צפון. חווייה מטלטלת שכללה גם הרבה מפגשים אישיים – בעיקר עם נשים חזקות שמנהלות את עסקי התיירות של העיירה ביד רמה, וגם בריאן אחד – איש הכלבים, שהמפגש איתו היה עבור הילדים שלי ללא ספק שיאו של הטיול.

    לחצו לכתבה
  • פרובינציות מזרח קנדה על קצה המזלג

    כל המידע על הפרובינציות השונות של מזרח קנדה – תיאור של כל פרובינציה ופרובינציה פלוס מהם מוקדי העניין העיקריים בה והיכן כדאי לבקר. כתבת חובה (!) לכל מי שמתכנן טיול אל חבל ארץ יפהפה זה (שעדיין לא 'נכבש' במלואו על ידי התייר הישראלי).

    לחצו לכתבה
  • 10 המקומות היפים ביותר במזרח קנדה.

    מזרח קנדה היא ענקית ויפהפייה – אבל הרבה פחות מוכרת לישראלים ממערב קנדה למשל. אז כדי שלא תפספסו שום אתר שחובה לבקר בו – קבלו בכתבה זו את עשרת האתרים שהם מאסט.

    לחצו לכתבה
  • הצעות לפעילות במפלי הניאגרה

    מפלי הניאגרה, אחד מסימני ההיכר של מזרח קנדה ושל צפון מזרח ארה"ב, אתר מרשים ביותר שהוא ללא ספק אחד מפלאי עולם. בכתבה זו תמצאו רשימה של כמה מה שכדאי לעשות ולראות משני צדי הגבול – הצד הקנדי והצד האמריקני של המפלים.

    לחצו לכתבה
  • הצעה למסלול הליכה בעיר אוטווה

    הצעה למסלול הליכה נחמד בעיר אוטווה (השוכנת בצידה המזרחי של המדינה), עיר הבירה של קנדה – בין השווקים, המונומנטים, המוזיאונים, תעלות המים והנהר.

    לחצו לכתבה
  • אלף האיים, ארכיפלג במי הנהר

    מסע אל ארכיפלג של מאות איים קטנים השוכן בגבול בין צפון מזרח ארה"ב למזרח קנדה, במי נהר הסיינט לורן. ולמי שתוהה האם יש קשר בין שמם של האיים לרוטב המפורסם – התשובה חיובית. כל התשובות בפנים.

    לחצו לכתבה
  • הצעה לטיול רגלי בעיר קוויבק סיטי

    קוויבק סיטי היא הלב והבירה של קנדה הצרפתית. זוהי עיר יפהפייה השוכנת על גבעה נישאה מעל נהר הסאן לורן, ללא ספק יעד חובה לכל מי שנוסע לבקר במזרח קנדה. בכתבה זו תמצאו מידע כללי על העיר וכן המלצה על מסלול הליכה בין חומות העיר העתיקה.

    לחצו לכתבה
  • בונאוונטור, אי הציפורים הקסום

    שמורת המדינה בונאוונטור שבפרובינציית קוויבק היא מקום מרהיב, וללא ספק הינה אחד המקומות היפים ביותר במזרח קנדה בכלל ובחצי האי גאספה בפרט. בתחומה של שמורה זו שוכנים סלע פרסה והאי בונאוונטור, עליו יש מושבה של עשרות אלפי עופות מהמין סולה צפונית, שצפייה בהם היא מרהיב בצורה יוצאת דופן. הביקור בשמורה זו הוא ללא ספק בלתי נשכח.

    לחצו לכתבה
  • הנסיך אדוארד, פרובינציה שהיא אי

    אי הנסיך אדוארד הוא פרובינציה קנדית השוכנת על אי במי מפרץ סאן לורן שבאוקיינוס האטלנטי (ממזרח לניו ברונסוויק, מצפון לנובה סקוטיה וממערב לאי קייפ ברטון – במזרח קנדה). למרות שהאי אינו מרשים מאוד מבחינה נופית הוא מהווה יעד נופש פופולארי עבור הקנדיים.

    לחצו לכתבה
עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה