שמורת פסיפיק רים באי ונקובר, קנדה

דף בית פורומים פורום מסלולים בצפון אמריקה שמורת פסיפיק רים באי ונקובר, קנדה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2104 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    לאחר 10 ימים ברוקיס, ולפני שיט לאלסקה, האם כדאי / מומלץ לבקר בשמורת הטבע פסיפיק רים, בהנחה שיש לי רק 3 ימים לאי ויקטוריה ?

    #2106 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    שלום עופר,
    בהחלט כדאי לבקר בשמורת פסיפיק רים. זו שמורה יפה במיוחד עם נוף שונה לחלוטין משל הרוקיס וגם משל אלסקה. ממליצה מאוד לשוט במעבורת לאי ונקובר (לעיירה ננאימו) ומשם לנסוע ברכב (משהו כמו ארבע שעות נסיעה) לעיירה הקסומה טופינו שהיא מקום מומלץ לטייל ממנו אל שמורת פסיפיק רים (גם הדרך לטופינו נהדרת ובמהלכה כדאי לעצור לטיול ביער קת'דרל). אפשר לבלות את היום השני ואת בוקר היום השלישי בטופינו ובשעות הצהריים של היום השלישי להתחיל בדרך חזרה לוונקובר. טופינו ממוקמת בצפון שמורת פסיפיק רים, באזור בשמורה המכונה לונג ביץ'. במקום מסלולי הליכה נהדרים בנקודת המפגש בין יערות הגשם לחופי הים המעוטרים באיים. יש בשמורה מרכז מבקרים שם ניתן לקבל מידע עדכני. מומלצים מאוד המסלולים הבאים (כולם קלים יחסית):
    South Beach Trail
    Schooner Beach Trail
    Spruce Fringe Trail
    לשמורת פסיפיק רים כמה אזורים נוספים דרומיים יותר שכדי לבקר בהם יש לצאת למסעות ארוכים של כמה ימים ברגל או לשיט של כמה ימים בקיאק כמו למשל אזור קבוצת האיים ברוקן (Broken Islands).
    נטע

    #2107 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    עוד הערה אחת – בטופינו מעט קשה להשיג מקומות לינה. כדאי להזמין כמה שיותר מוקדם. יש באזור גם קמפינג יפים שגם אליהם כדאי להזמין כמה שיותר מוקדם.
    נטע

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־שמורת פסיפיק רים באי ונקובר, קנדה
פרטים:




עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

הנחה מוגדלת בתאריכים

20.3-10.4.24 בלבד

10% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה