ארה"ב דרום מזרח מסלולים

מבצע!

תיאור קצר: חדש! מהדורה דנדשה, מעודכנת, מורחבת – מלא מפות חדשות, מלא תוכן מעודכן, מלא לינקים למפות של מסלולי נסיעה ועוד ועוד…

מחיר: 159  129 

חדש! מהדורה דנדשה, מעודכנת, מורחבת – מלא מפות חדשות, מלא תוכן מעודכן, מלא לינקים למפות של מסלולי נסיעה ועוד ועוד (וכמובן מסלול חדש – המסלול האדום) במשלוש המוזיקה


דרום מזרח ארה”ב הוא יעד טיולים נהדר שהתברך בנופים מגוונים, במרחבי יערות עצומים, באלפי קילומטרים של איים וחופי ים בתוליים, במעיינות מים מתוקים ומרעננים ובאזורי ביצות המאוכלסים על ידי שפע בעלי חיים. זהו מקום מצוין לצפות בו בדובים, אליגטורים, פרות ים, דולפינים, עופות מים ועוד. אל היופי הטבעי הזה מצטרפות אטרקציות תיירותית רבות, ובראשן פארקי השעשועים של העיר אורלנדו, וכן הערים הגדולות – וושינגטון די סי, אטלנטה, מיאמי, נאשוויל, ממפיס וניו אורלינס, וכן העיירות הציוריות – צ’רלסטון, סוואנה וסיינט אוגוסטין, בעלות ניחוח הדרום. אחד היתרונות הגדולים בטיול אל דרום מזרח ארה”ב הוא העובדה שניתן לטייל כאן גם בחורף, באביב ובסתיו, שלא כמו ברבים מהאזורים האחרים של מערב ארה”ב ושל צפון מזרח ארה”ב, בהם ניתן לטייל רק בחודשי הקיץ.

בספר יש ארבע הצעות של מסלולי טיול מפורטים המפורטים להלן:

ארה"ב דרום מזרח מסלולים – המסלול הירוק

אביב-סתיו (אפריל-אוקטובר), 14 ימים: מסלול נהדר זה מגוון באופן יוצא דופן והוא מומלץ לכל המטיילים הרוצים לשלב טיול בטבע עם ביקור של כמה ימים בבירת ארה"ב, וושינגטון די סי. הנוף לאורך מסלול זה כולל הרים מיוערים, מישורים ביצתיים ואיים צרים התוחמים את היבשת. המסלול מתחיל בבירת ארה”ב וושינגטון די סי ומדרים ממנה אל החופים היפים של מדינת וירג’יניה. משם מוביל המסלול ברכב ובמעבורת אל איי אאוטר בנקס הצרים והארוכים, הנושקים לחופי היבשת של מדינת קרוליינה הצפונית. לאחר כמה ימים לאורך חופי הזהב ממשיך המסלול אל עיר התיירות מירטל ביץ’, השוכנת אף היא לחופי האוקיינוס בתחומה של מדינת קרוליינה הדרומית, ומדרים אל העיר צ’רלסטון, אשר לה היסטוריה עשירה וארכיטקטורה יוצאת דופן. מכאן ממשיך המסלול מערבה אל רכס הרי האפלאצ’ים ואל שמורת הטבע הלאומית הרי הסמוקי. חלקו האחרון של המסלול, בשמורה זו ובדרך הנופית בלו רידג’ שמצפון לה, מוקדש לטבע – ליערות העבותים, לתצפיות הנהדרות ולנחלים הרבים של אזור זה. מסלול זה מומלץ למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן בחניוני הלילה שבחיק הטבע. עם זאת בעיר וושינגטון מומלץ ללון במלון ולא בחניון לילה. במירטל ביץ’ ובצ’רלסטון כדאי גם לשקול לינה במלון.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת דלוור-מרילנד-וירג'יניה, מפת קרוליינה הצפונית והדרומית

אפשר גם לרכוש את מפת וושינגטון די סי

ארה"ב דרום מזרח מסלולים – המסלול הכתום

אביב-סתיו (אפריל-אוקטובר), 15 ימים: מסלול זה כולל את המיטב של דרום מזרח ארה”ב ומומלץ במיוחד לכל אוהבי הטבע הרוצים לשלב בטיול נופים נהדרים וביקור של כמה ימים בפארקי השעשועים של העיר אורלנדו. הנוף לאורך מסלול זה מגוון במיוחד וכולל הרים מיוערים, מישורים ביצתיים, חופי ים חוליים, מעיינות מדהימים ומעל הכול – עושר גדול של בעלי חיים. המסלול מתחיל בעיר אטלנטה שבמדינה ג’ורג’יה וממשיך צפונה אל רכס הרי האפלאצ’ים ואל שמורת הטבע הלאומית הרי הסמוקי, השוכנת בגבול שבין מדינת קרוליינה הצפונית ומדינת טנסי. משמורה זו ממשיך המסלול לעקוב אחר הרכס במהלך יום נסיעה מרהיב ביופיו לאורך הדרך הנופית בלו רידג’. בתום ארבעה ימים בהרים פונה המסלול מזרחה אל מישורי קרוליינה הדרומית ואל עבר חופיה של מדינת ג’ורג’יה והעיר סוואנה, אחת מפניני החן של הדרום. מסוואנה ממשיך המסלול דרומה לאורך חופי האוקיינוס האטלנטי, עובר את הגבול למדינת פלורידה ומוביל לעיירה סיינט אוגוסטין המעניינת. מכאן פונה המסלול מערבה אל עבר העיר אורלנדו ופארקי השעשועים שבסביבתה, לא לפני עצירה קצרה באחד המעיינות הנהדרים של פלורידה, שלעתים קרובות אפשר לראות בו פרות ים שוחות אל הנביעה במעלה נהר סיינט ג’ונס. לאחר ארבעה ימים של רכבות הרים ושל קיטש אמריקני במיטבו חוזר המסלול לחיק הטבע ומוביל לחופי הים הלבנים של מערב פלורידה השוכנים לצד מפרץ מקסיקו. בדרך לחופים כמה גיחות אל היפים במעיינות פלורידה, שבהם חיים שפע של אליגטורים, צבים, עופות מים ופרות ים. המסלול מסתיים בנסיעה ארוכה צפונה חזרה לעיר אטלנטה, נקודת ההתחלה והסיום של מסלול זה. מסלול זה מומלץ למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן בחניוני הלילה שבחיק הטבע. עם זאת באורלנדו מומלץ ללון במלון ולא בחניון לילה.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קרוליינה הצפונית והדרומיתמפת אלבמה-ג'ורג'יה, מפת פלורידה

ארה"ב דרום מזרח מסלולים – המסלול הכחול

כל השנה (עדיף בחודשים נובמבר-אפריל/מאי), 11 ימים: מסלול זה, המתמקד במדינת פלורידה, משלב בילוי עירוני עם טיולים בחיק הטבע, בשמורות הנהדרות שמדינה זו התברכה בהן. המסלול מומלץ לכל מי שמתעתד לנסוע לאורלנדו ורוצה להוסיף לביקור בפארקי השעשועים נדבך נוסף הכולל חופי ים נהדרים, מעיינות מים צלולים ואזורי ביצות השופעים בעלי חיים. היתרון של מסלול זה הוא בכך שניתן לטייל בו גם בחורף, עונה שאינה מתאימה לטיול ברוב חבלי הארץ האחרים של ארה”ב. המסלול מתחיל בעיר מיאמי שבדרום מדינת פלורידה וממשיך מערבה אל עבר שמורת הטבע הלאומית אברגליידס, שבה ניתן לצפות באליגטורים, קרוקודילים, דולפינים, פרות ים, צבים ומגוון עופות מים. משמורת אברגליידס ממשיך המסלול צפונה לאורך חופיה המערביים של מדינת פלורידה אל עבר העיר אורלנדו ופארקי השעשועים המקיפים אותה. לאחר ארבעה ימים של רכבות הרים, קרוסלות, מגלשות מים וגם לא מעט תורים מתישים, עוזב המסלול את עיר הפארקים ומוביל אל מעיין בלו ספרינגס, שאליו מגיעות בחודשי החורף עשרות פרות ים. המשך המסלול מוקדש למרכז החלל קנדי, לחוף הים הלאומי קייפ קנברל ולחופיה הדרום מזרחיים של מדינת פלורידה בואך מיאמי, נקודת ההתחלה והסיום של מסלול זה. מכיוון שחלקו הארי של המסלול כולל לינה בערים מיאמי ואורלנדו, לא כדאי לטייל במסלול זה בקרוואן. לחלופין אפשר ומומלץ לשלב במסלול זה לינה במלונות בערים ולינה באוהל בחניוני לילה בטבע.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת פלורידה
אפשר גם לרכוש את מפת מיאמי

ארה"ב דרום מזרח מסלולים – המסלול האדום

כל השנה (עדיף בחודשים מרץ-מאי ואוקטובר), 16 ימים: מסלול חדש במהדורה 2 של הספר! מסלול זה, המתמקד במדינות לואיזיאנה, מיסיסיפי, טנסי ופלורידה (עם כניסה קצרה גם לקרוליינה הצפונית, אלבאמה וג'ורג'יה) משלב בילוי עירוני בערים הנהדרות ניו אורלינס, ממפיס ונאשוויל, עם בילוי נהדר בחיק הטבע בשמורת הרי הסמוקי ובחופים של צפון מערב מדינת פלורידה. המסלול מתחיל בערים ניו אורלינס, ממפיס ונאשוויל. הנסיעה בין ערים אלה כוללת ביקור באתרי טבע והיסטוריה במדינת לואיזיאנה, ובהמשך כוללת נסיעה במדינת מיסיסיפי, בדרך הנופית נאצ'ס טרייס, הנושקת לתוואי קדום של שבילים אינדיאנים שעקבו אחרי מסלולי הנדידה של ביזונים. בתום הקטע העירוני, המסלול מוביל אל שמורת הטבע הלאומית הרי הסמוקי השוכנת בגבול שבין מדינת קרוליינה הצפונית ומדינת טנסי. החלק האחרון של המסלול – הדובדבן שבקצפת, כולל טיול לאורך חופי 'יד המחבת' הנהדרים של צפון מערב מדינת פלורידה, חזרה אל העיר ניו אורלינס. מסלול זה פחות מומלץ למתעתדים ללון בקרוואן בחניוני הלילה שבחיק הטבע שכן יש בו ימי עיר רבים – ובימי עיר עדיף מן הסתם ללון במלון. מי שרוצה ללון באוהל בהחלט יכול לשלב במסלול זה לינה באוהל (בשמורת הרי הסמוקי ולאורך קו החוף) עם לינה במלונות.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת פלורידה, מפת מיסיסיפי-לואיזיאנהמפת קרוליינה הצפונית והדרומית
אפשר גם לרכוש את מפת מיאמי

הספר ארה"ב דרום מזרח מסלולים יצא לאור בשנת 2012, מהדורה מעודכנת מקיפה יצאה לאור בשנת 2024

מספר עמודים: 480

המסלול הירוק, הכתום והכחול ממסלולי ספר זה זהים למסלול האדום, הסגול והירוק בספר ארה"ב מזרח מסלולים

ארה"ב דרום מזרח מסלולים

מוצרים נוספים שיכולים להתאים לך:

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה