ארה"ב דרום מערב מסלולים

מבצע!

תיאור קצר: הספר ארה"ב דרום מערב מסלולים יצא לאור בשנת 2014. זהו ספר מיושן יחסית. מהדורה חדשה ומורחבת תצא לאור עד אביב/קיץ…

מחיר: 139  69 

הספר ארה"ב דרום מערב מסלולים יצא לאור בשנת 2014. זהו ספר מיושן יחסית. מהדורה חדשה ומורחבת תצא לאור עד אביב/קיץ 2024 (שניים משלושת מסלולי הספר – המסלול האדום והמסלול החום, מפורסמים גם בספר ארה"ב מערב מסלולים שהוא חדש יחסית). מי שרוצה לרכוש את המהדורה הנוכחית – בגלל העובדה שאמורה לצאת מהדורה חדשה הוא מוצא למכירה בחצי מחיר.


דרום מערב ארה"ב הוא יעד טיול מגוון במיוחד ויוצא דופן ביופיו, המשלב מדבריות אדומים, קניונים אדירים, יערות עבותים, רכסי הרים עוטי קרחונים וחופי אוקיינוס, שלאורכם שפע יונקיים ימיים. אל היופי הטבעי הזה מצטרפות הערים והעיירות הצבעוניות של דרום מערב ארה"ב – סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, מונטריי, סן דייגו, לאס וגאס, דנוור, אספן, אלבקרקי, סנטה פה ועוד – שהביקור בהן מוסיף לטיול נדבך שונה ומרתק.

הספר 'ארה"ב דרום מערב מסלולים' מוביל אל נפלאותיה של דרום מערב ארה"ב ומאפשר תכנון טיול בחבל ארץ מגוון זה בצורה נוחה ופשוטה. בספר שלוש הצעות של מסלולי טיול מפורטים, ראו מידע להלן:

המסלול האדום, אביב-סתיו (מאי-אמצע נובמבר, יש בספר גם הצעה להתאמת הטיול לחורף), 15 ימים: מסלול נהדר זה מתמקד בדרום מערב ארצות הברית, במדינת קליפורניה היפהפייה ובלאס וגאס, נוואדה אשר בדרום מערב ארצות הברית. זהו מסלול המשלב בין טבע מרשים – חופי ים מפורצים, הרים ומצוקים שאין שני להם ביופיים, יערות עבותים שבהם צומחים עצי ענק ועולם חי עשיר מעל ומתחת למים, ובין בלוי עירוני מהנה ומרתק לכל הגילים בערים הססגוניות המלאות אטרקציות – סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ולאס וגאס. ניתן לשלב במסלול זה לינה בחניוני לילה בחיק הטבע, באוהל או בקרוואן, עם לינה במלונות בערים הגדולות.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קליפורניה, מפת יוטה-נוואדה
אפשר גם לרכוש את מפת סן פרנסיסקו ואת מפת לאס וגאס

המסלול החום, אביב-סתיו (אפריל-אמצע נובמבר, יש בספר גם הצעה להתאמת הטיול לחורף), 14 ימים: מסלול יפהפה המוביל מלאס וגאס אל ארץ הקניונים והמדבריות של דרום מדינת יוטה וצפון מדינת אריזונה. אין מקום מתאים מחבל ארץ זה שתיאמר עליו הקלישאה שמילים לבדן לא יוכלו לתאר את יופיו. המסלול מזמן מפגש עם נופי מדבר מרשימים, מרחבים אינסופיים, צריחי אבן חול אדומים, אשר כוחות הטבע עמלו במשך מיליוני שנים על עיצובם, מצוקים עצומים ונחלים קרירים הזורמים בלב קניונים צחיחים. זהו מסלול שעיקרו טבע (למעט יום בלאס וגאס) המיועד למי שאוהב מדבר וגם למי שלא, מומלץ במיוחד. מסלול זה הוא יעד מושלם לרוצים ללון בחניוני הלילה הנהדרים של חבל ארץ זה, באוהל או בקרוואן.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת יוטה-נוואדה, מפת אריזונה-ניו מקסיקו
אפשר גם לרכוש את מפת לאס וגאס

המסלול הירוק, קיץ (יוני-ספטמבר), 17 ימים: מסלול זה מתמקד במדינת קולורדו ובאזור 'ארבע הפינות' שבגבול המדינות קולורדו, יוטה, אריזונה וניו מקסיקו. לאורך המסלול נוף מגוון: מצד אחר הרי הרוקי על פסגותיהם האלפיניות ואגמי הטורקיז ומן הצד האחר המדבריות האדומים שממערב וממזרח לרכס על הקניונים העמוקים ודיונות החול הפריכות שבהם. זהו מסלול יוצא דופן ביופיו ורחוק מנתיב התיירים המקובל. מסלול זה הוא יעד מושלם לרוצים ללון בחניוני הלילה הנהדרים של חבל ארץ זה, באוהל או בקרוואן.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קולורדו-וויאומינג, מפת יוטה-נוואדה, מפת אריזונה-ניו מקסיקו

מספר עמודים: 416

המסלול האדום והחום בספר זה זהים למסלול האדום והחום בספר 'ארה"ב מערב מסלולים'

ארה"ב דרום מערב מסלולים

מוצרים נוספים שיכולים להתאים לך:

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה