קנדה מזרח וארה"ב צפון מזרח מסלולים

מבצע!

תיאור קצר:   מזרח קנדה וצפון מזרח ארה"ב הם יעד טיול המשלב בין פסגות שמהן ניתן לצפות למרחקים על מרחבים פראיים, נהרות…

מחיר: 129  99 

 

מזרח קנדה וצפון מזרח ארה"ב הם יעד טיול המשלב בין פסגות שמהן ניתן לצפות למרחקים על מרחבים פראיים, נהרות רחבים המשמשים נתיבי סחר חשובים, יערות עבותים הנצבעים צבעי שלכת בסתיו, כפרי דייגים ציוריים השוכנים לצד מעגנים אשר בעת שפל מתרוקנים ממים, מפרצים כחולים שהם מהמקומות הטובים בעולם לצפייה בלווייתנים ומצוקים אדירים המתרוממים מעל מי הים המנוקד איים. אל הטבע המופלא הזה נוסף היופי העירוני של טורונטו, מונטריאול, אוטווה, הליפקס, והיפה מכולן – קוויבק סיטי, שביקור בהן מוסיף לטיול נדבך שונה ומרתק.

הספר קנדה מזרח וארה"ב צפון מזרח מסלולים מוביל אל נפלאותיהן של מזרח קנדה וצפון מזרח ארה"ב ומאפשר תכנון טיול בחבל ארץ מגוון זה בצורה נוחה ופשוטה. בספר שלוש הצעות של מסלולי טיול מפורטים וכן יש בספר מגוון הצעות לשילובי מסלולים, ראו מידע להלן:

קנדה מזרח מסלולים – המסלול האדום

קיץ-סתיו (אמצע מאי עד אמצע אוקטובר, מתחיל ומסתיים בבפאלו. אפשר גם להתחיל ולסיים בטורונטו), 11 ימים: מסלול מגוון המתמקד בפרוביציות אונטריו וקוויבק שבמזרח קנדה ובמדינות ורמונט וניו יורק שבצפון מזרח ארה"ב. זהו טיול קלאסי וקליל, שאמנם אינו חודר לאתרי הטבע הפראיים של מזרח קנדה או צפון מזרח ארה"ב, אך בכל זאת חושף את המטייל ליופיו הרב של חבל ארץ זה ומציע תמהיל מאוזן של טיול טבע וטיול עירוני. המסלול משלב בילוי עירוני בערים טורונטו, אוטווה ומונטריאול עם טיול נהדר בהרי האדירונדק של מדינת ניו יורק וב'הרים הירוקים' של מדינת ורמונט. המסלול כולל גם ביקור במפלי הניאגרה ושיט באזור 'אלף האיים'.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת אונטריו, מפת מדינת ניו יורק, מפת מיין-ניו המפשייר-ורמונט

קנדה מזרח מסלולים – המסלול הכחול

קיץ-סתיו (תחילת יוני עד אמצע אוקטובר. מתחיל ומסתיים במונטריאול. אפשר גם להתחיל ולסיים בקוויבק סיטי), 15 ימים: מסלול מרהיב ביופיו, המשלב בין אתרי הטבע והנוף היפים ביותר של הפרובינציות קוויבק וניו ברונסוויק שבמזרח קנדה ושל המדינות מיין וניו המפשייר שבצפון מזרח ארה"ב. זהו מסלול מגוון במיוחד, הכורך יחד אזורי נוף שונים, החל בנופי מצוקים אדירים הצונחים אל מי האוקיינוס וכלה בנופי הרים מוריקים, נחלים ונהרות. הדובדבן שבקצפת במסלול זה הוא חצי האי גאספה שבקוויבק, פנינת חן לא מתוירת המשרה הרגשה כבקצה העולם. המסלול כולל ביקור בשמורות פוריון, מוריסי, בונאוונטור וז'אק קרטייה שבקוויבק, בשמורות קושיבוגואק ופאנדי שבניו ברונסוויק, בשמורת אקדיה שבמיין וב'הרים הלבנים' שבניו המפשייר, ובנוסף לאלו המסלול כולל גם בילוי עירוני בערים מונטריאול וקוויבק סיטי. במסלול משולב גם שיט לווייתנים מרהיב במי נהר הסאן לורן.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קוויבק והפרובינציות האטלנטיות, מפת מיין-ניו המפשייר-ורמונט

קנדה מזרח מסלולים – המסלול הירוק

קיץ-סתיו (תחילת יוני עד תחילת אוקטובר. מתחיל ומסתיים בסיינט ג'ון. אפשר גם להתחיל ולסיים בהליפקס), 9 ימים: מסלול מרשים בנופיו, המתמקד בעיקר בפרובינציית נובה סקוטיה וכולל גם ביקור קצר בדרום פרובינציית ניו ברונסוויק. המסלול משלב נופי אוקיינוס נהדרים עם נופי מצוקים אדירים המתרוממים מעל לים, וכן יערות, אגמים, חופים, נופי טונדרה ואת אזורי הגאות והשפל המרשימים בעולם. המסלול כולל ביקור בשמורת פאנדי שבניו ברונסוויק ובשמורות קייפ ברטון וקצ’ימקוצ’יק שבנובה סקוטיה, ובנוסף לאלו המסלול כולל גם בילוי עירוני בערים סיינט ג'ון והליפקס ומעבר בכמה עיירות ציוריות במיוחד לחופי האוקיינוס. המסלול מסתייםבשיט לווייתנים מרהיב בדרום מפרץ פאנדי, אחד המקומות הטובים בעולם לצפייה בלווייתנים.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קוויבק והפרובינציות האטלנטיות

הספר קנדה מזרח מסלולים יצא לאור בשנת 2017

מספר עמודים: 336

קנדה מזרח וצפון מזרח ארה"ב מסלולים

מוצרים נוספים שיכולים להתאים לך:

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה