מסלול מערב קנדה – התייעצות לגבי הספר

דף בית פורומים פורום מסלולים בצפון אמריקה מסלול מערב קנדה – התייעצות לגבי הספר

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2402 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    נטע שלום. רכשתי את ספר של מערב קנדה ואני חייב לציין שמאוד התרשמתי ממנו.
    לפיו אנו מתכננים לטייל בחופש הגדול.
    מספר דברים לא היו מספיק ברורים ולפיכך רציתי לשאול:
    1) אנו נוחתים בוונקובר ומתחילים במסלול סיאטל וסביבתה, שתי שאלות בעניין האחת היא מתי עדיף לעבור את הגבול לארה"ב (זמן לא לחוץ בגבול) ובכדי לשוב לקנדה ולהכנס מאוחר יותר שוב לארה"ב באיזור גליישר, האם אני צריך להחתים את משטרת הגבולות האמריקאיות או הקנדיות.
    2) ההפלגה לאורך המסלול הכחול שבספר עלותה למשפחתינו מוערכת בכ-900 דולר. האם ניתן להגיע לחלק הצפוני של המסלול הכחול ללא הפלגה זו, כמובן שמחיר הרכב השכור מייקר אותה ובנוסף יש כאן בזבוז של יום עם רכב במעבורת, האם ניתן לשכור אותו בירידה מההפלגה וכך לחסוך גם את מחיר הובלתו
    3) אנו מתכננים לשלב מספר מסלולים מהספר, הירוק עם הכחול ועם הכתום. במסלול הכתום לאחר הגאנד טיטון המסלול פונה מערבה חזרה לכוון סיאטל ואילו אנו עם 10 ימים פנויים צריך להגיע לדנבר. האם את ממליצה במסגרת הימים הנותרים לרדת לארצ'ס, ומשם לדנבר, מה היית ממליצה לעשות בימים אלו
    תודה ניר.

    #2408 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    שאלה נוספת
    אנו מטיילים בברטיש קולומביה זמן רב יחסית, האם לדעתך ההפלגה (שאלה מספר 2) שווה את העלות
    ניר

    #2410 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    שלום ניר,
    לגבי שאלה 1 – בדרך כלל מעבר הגבול מהיר יחסית. כמובן שבסופי שבוע יותר לחוץ ובשעות הבוקר המוקדמות והערב המאוחרות פחות לחוץ. לא הייתי משנה תוכניות בגלל זה כי בכל מקרה כאמור לא אמור להיות מאוד לחוץ. במעבר חזרה לארה"ב באזור גליישר צריך לעבור גם בתחנת הגבול הקנדית וגם באמריקאית. שבמעבר לארץ אליה נכנסים הכל הולך יותר לאט בהשוואה לארץ ממנה יוצאים… בכל מקרה זה לא אמור להיות סיפור ארוך.
    לגבי שאלה 2 – ההפלגה היא חוויה מקיסמה, בעיקר בימים יפים (הנוף מסביב מקסים ולעתים אפשר לראות לווייתנים). זה לא בזבוז זמן לדעתי. זה חלק מהטיול. אפשר לנסוע לפרינס רופרט ברכב אבל זה ייקח לכם לפחות יומיים (וגם עלות של דלק ומלון…). למיטב ידיעתי אין איפה לשכור רכב בפרינס רופרט (אולי יש סוכניות קטנות אבל אני לא מניחה שיש אפשרות לשכור רכב להחזיר אחר כך במקומות מרוחקים) כמו כן אם לא תיקחו רכב – איך תגיעו למזח העלייה למעבורת בקצה הצפוני של האי ונקובר? בקיצור אין ברירה אלא לקחת עמכם את הרכב. לגבי השאלה האם ההפלגה שווה את העלות – אני ובני משפחתי מאוד נהננו בהפלגה הזו. כאמור בשיקלול הכולל נסיעת הלג הזה ברכב תהיה לא הרבה יותר זולה (אם כי וודאי תחסוך כמה מאות דולרים)…
    לגבי שאלה 3 – הייתי ממליצה לרדת לארצ'ס וקניונלנדס (המדהימות) ומשם לנסוע אולי לשמורת הרי הרוקי האמריקאיים הקרובה לדבנר. אפשר גם להוסיף את ברייס – לנסוע מגרנד טיטון דרומה על הכביש המהיר I-15 וממנו לפנות לברייס (אפשר אפילו להוסיף את זאיון) ואז להמשיך מברייס בכביש הנהדר 12 ו-24 לכיוון מואב – (ימים 6,7 בספר שלי על מערב ארה"ב).
    תהנו (ואל תוותרו במסלול הכחול אל סטוארט והיידר!), נשמע שיש לכם מסלול מקסים ומעורר קנאה, נטע

    #2756 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    הי נטע
    המחירים של ההפלגה הם יותר מאלף ומאתיים דולר כעת עבור 2 מבוגרים ושלושה ילדים ששנים מהם מעל 12. בספר כתוב כי מחיר הובלת הרכב כולל את מחיר הנהג אך באתר הבנתי שמחיר העברת הרכב (כמעט 500 דולר) לא כולל את מחיר הנהג. אולי לא הבנתי נכון, אודה לך האם תוכלי להעיף מבט באתר ההפלגה מפורט הארדלי לפרינס רופרט על מנת לאשש את מה שהבנתי.
    תודה ניר.

    #2758 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    הי
    העפתי בכך מבט. מסתבר שאכן הספר הטעה אותך כיוון שהמדיניות השתנתה מאז שכתבתי אותו ועכשיו המחיר לרכב כבר לא כולל את הנהג. לגבי העלות – ממה שאני רואה מבוגר מעל גיל 12 עולה 187 דולר, ילד 93 דולר, רכב רגיל 437 דולר. בקיצור מעל 1000 דולר קנדי. אכן עסק יקר…
    נטע

    #2768 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    נטע שלום. הזמנו את הפלגה מפורט הרלי לפרינס רופורט, כרגע אני מתלבט האם בששת הימים לאחר ביקור בויקטוריה האם לנסוע מערבה לפסיפיק רים (וזאת לאחר שטיילנו חמישה ימים באולימפייה -פורקס) או להמשיך לכוון צפון ולבקר בימים אלו בשמורת סטרת'קונה ואולי באיזורים נבחרים נוספים באי.
    אשמח לדעת את דעתך בעניין, תודה ניר

    #2772 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    הי
    שמורת פסיפיק רים מקסימה (ולמרות שביקרתם באולימפיק כדאי לבקר בה). מציעה לכם לא לנסוע לאזור של השמורה הממוקם ליד פורט ריינפרו אשר מדרום מערב לוויקטוריה (מהביקור שלי באזור התרשמתי שהוא פחות יפה מאזוריים צפוניים יותר באי) אלא לנסוע לאזור הממוקם ליד טופינו. טופינו אחד המקומות היפים באי – חובה להיות שם (לפחות שני לילה, עדיף שלושה). קצת קשה למצוא שם לינה במחיר סביר אז כדאי להזמין זמן רב מראש (יש גם חניוני לילה יפים – גם אליהם יש להזמין מקום זמן רב מראש). את שמורת סטרת'קונה אני קצת פחות מכירה, מהמעט שטיילתי שם התרשמתי שזה מקום יפהפה וכן גולד ריבר מקום מקסים שאחד הדברים הכי מרשימים בו הוא הנידחות שלו (וכמובן היופי הרב שסביב). כן מכירה טוב את טלגרף קוב, בדרך צפונה לפורט הרדי שגם הוא מקום מקסים שכדאי מאד לבקר בו (לא חייבים להשקיע בכך המון זמן – אפשר סתם לעצור שם בדרך צפונה). כדאי גם מאוד לצאת לשיט צפייה בלווייתנים קטלנים באזור שבין האי ליבשת ובעיקר באזור מיצרי ג'ונסון (אם אני לא טועה אפשר לצאת לשיט מטלגרף קוב ואפשר גם מעיירות אחרות). אפשר גם לצאת לשיט קיאקים (אפשר גם עם ילדים ולא צריך נסיון מוקדם). אין דבר מרשים מאשר לראות מהקיאק לווייתן! וכאשר אתם מגיעים צפונה לפרינס רופרט – אל תוותרו על נסיעה להיידר (אלסקה) וביקור בטיילת הדובים – המקום טוב ביותר באלסקה לראות בו דובי גריזלי מבלי להשקיע בכך הון.
    תהנו, נטע

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 6 years, 4 months ע"י נטע דגני.
    #2778 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    אגב – מכיוון שאתם עושים טיול שבאמת רק מעטים יוצאים אליו, אם בא לכם לעדכן באתר ב'המלצות מטיילים' בדף הבית דברים על השיט (וגם על שאר הטיול) שהתשתנו מאז שהספר נכתב זה יהיה נחמד מאוד מצידכם.
    תהנו, ומאחלת לכם שתראו המון לווייתנים ודובים!

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 6 years, 4 months ע"י נטע דגני.
    #2812 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    הי נטע

    נשמח מאוד לעדכן. בנתיים בוצעה ההזמנה למעבורת וללילות לפני ואחרי ההפלגה, כמו כן לביקתה בשמורת ילוסטון, שם צריך להערך חודשים רבים לפני.

    ניר

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־מסלול מערב קנדה – התייעצות לגבי הספר
פרטים:




עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על שכירת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה