מזרח ארה"ב – התלבטות

דף בית פורומים פורום מסלולים בצפון אמריקה מזרח ארה"ב – התלבטות

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2888 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    היי נטע,
    שוב חזרתי להתייעץ – הפעם קצת יותר על מזרח ארה"ב.
    בתכנון המקורי היו לי 4 ימים ייעודיים לניו יורק עצמה ועוד 6 ימים נוספים באזור ניו יורק ובשרשור הקודם עזרת לי להחליט איך כדאי לי לנצל אותם.
    לשמחתי, הזדמנה לי אפשרות מדהימה להאריך את השהות בחו"ל בעוד כ-10 ימים מעבר לשישה באזור ניו יורק (סה"כ 16 ימים) וחשבתי על החלוקה הבאה:

    5-6 ימים למסלולי "כוכב" בסביבת ניו יורק – 3 ימים בוושינגטון (כולל נסיעה הלוך חזור בתחבורה ציבורית) + 2 ימים בבוסטון (כולל נסיעה הלוך חזור בתחבורה ציבורית).
    יום טיסה מניו יורק (או כבר מבוסטון/וושינגטון, תלוי בסדר) לאורלנדו ואז 8-9 ימים נוספים באזור אורלנדו. האמת, שאת האזור הזה אני הרבה פחות מכיר וחשבתי גם כאן ללכת על טיול "כוכב" מאורלנדו – יומיים במיאמי, יום למעיינות (בלו ספרינג לדוגמה), יומיים לקי ווסט. פארקי השעשועים לא מעניינים אותי. באזור הזה, שלא כמו בניו יורק, כנראה שאשכור רכב לתקופת השהות.
    ועוד יום אחד טיסה חזור לניו-יורק (ומשם באמת לישראל).
    מה דעתך על הסידור? בעיקר חשוב לי להבין איך כדאי לי לנצל את הימים בחוכמה באזור אורלנדו. האם נכון לקחת טיסה? (פשוט נראה לי יותר מהיר ומשתלם מאשר לעשות את הנסיעה בתחבורה ציבורית או רכב) וגם נראה לי שבזמן שיש עדיף להתמקד בשני אזורים ולא להתפזר גם עם מקומות נוספים בדרך מניו יורק לפלורידה.
    תודה רבה

    #2892 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    הי
    ראשית – אני לא זוכרת באיזה תאריך אתה נוסע. אם אתה נוסע בקיץ – עדיף להמנע מפלורידה כי מאוד חם ולח בה.
    לגבי טיולי כוכב מאורלנדו – מרחקי הנסיעה ארוכים. אי אפשר לעשות טיול כוכב מאורלנדו למיאמי וגם טיול כוכב מאורלנדו לקיי ווסט כולל יותר מדי שעות נסיעה הלוך-חזור. עדיף להחליף מלונות….
    אם אתה נוסע בקיץ יכול להיות שיותר הגיוני לקחת תחבורה ציבורית מניו יורק לוושינגטון ובשאר הימים לשכור רכב ולעשות למשל את המסלול הכחול מהספר שלי על צפון מזרח ארה"ב (הכולל גם ביקור בבוסטון). זהו מסלול מקסים ואני בטוחה שתיהנה בו…
    ואם אתה נוסע בחגים – אפשר בהחלט לעשות טיול בפלורידה (אם כי ספטמבר היא שיא עונת ההוריקנים) אבל טיול שאינו טיול כוכב.
    נטע

    #2893 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    היי נטע,
    אני אהיה במזרח ארה"ב בחודש ספטמבר (מה-3 עד אזור ה-20 וקצת). לגבי צפון מזרח המדינה, אסתכל באמת על המסלול הכחול.
    לגבי פלורידה – אני מבין מה את אומרת. אז יכול להיות באמת שלא נעשה מסלול כוכב, אלא נשכור רכב באורלנדו למשל, ופשוט נסע ליעדים הרצויים. יש המלצות מעבר לבלו ספרינג, מיאמי וקי ווסט? אני באמת לא מכיר את האזור כלל. ומה לגבי ההוריקנים – זה לא מסוכן?
    תודה

    #2895 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    הי
    לגבי פלורידה – מומלצת גם שמורת הטבע הלאומית ואברגליידס וכן חופי צפון מערב המדינה (האזור המכונה panhandle) וכן מעיין מנטיי ספרינגס ובעיקר מעיין ווקולה ספרינגס. וכמובן שמומלץ מרכז החלל קנדי… לגבי ההוריקנים – זה לא מסוכן כי יש התרעה ואם אתה באזור החוף תספיק להתפנות. אבל זה כן יכול להרוס טיול וספטמבר הוא כאמור סטסיסטית החודש בו מירב ההוריקנים. אם אתה בוחר בפלורידה אני ממליצה להתחיל באורלנדו ולסיים במיאמי או ההפך.
    ובלי קשר – עבור על המסלול הכחול. חודש ספטמבר הוא מצויין למסלול זה וכבר תזכו לראות בו צבעי שלכת.
    נטע

    #2898 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    תודה על כל ההמלצות. נסקור את כל האפשרויות ונחליט!

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־מזרח ארה"ב – התלבטות
פרטים:




עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על שכירת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה