המלצה למסלול בארה"ב

דף בית פורומים פורום מסלולים בצפון אמריקה המלצה למסלול בארה"ב

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2152 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    נטע שלום
    אנחנו משפחה (הורים ושלושה בנים:17,15,11) שעברה לסן דייגו (עד אוגוסט 2012). אנחנו אוהבים לטייל וטיילנו כבר במהלך שהותינו כאן (בעזרת הספרים המצויינים שלך) במקומות הבאים: קליפורניה- כביש מס' 1 מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס ויוסמיטי. ילוסטון וגרנד טיטון. מסלול 5 (החום) בספרך ארה"ב מערב. הרי הרוקיס, וונקובר, ויקטוריה וסיאטל.
    אנחנו שוקלים לערוך טיול נוסף לכשבועיים באוגוסט לפני החזרה לישראל. אנחנו לא כ"כ יודעים לאן להחליט לנסוע.
    ההתלבטויות: הוואי- למרות שכביכול יחסית קרובה לסן דייגו, וזו הזדמנות… הטיסות עדיין יחסית יקרות ואנחנו משפחה שנופש על חופי ים זה לא תחביב מספר 1 שלה. ואני פוחדת שנשקיע הרבה כסף ומאמץ ונתאכזב.
    אלסקה- אנחנו מאוד אוהבים לראות בע"ח ותופעות טבע מיוחדות אבל מזג האוויר מרתיע אותי. אנחנו לא אוהבים לטייל בגשם ובנוסף כמובן שהעלות לא זולה בטיול לאלסקה. (יש לי את ספרך על אלסקה).
    אופציה נוספת- טיול באזור המסלול הירוק בספרך ארה"ב מערב- ההתלבטות: מנסיונך אחרי שטיילנו בתקופה האחרונה במקומות כ"כ יפים האם עדיין אנחנו והילדים נתפעם ונתרשם מאזור זה?
    האם יש לך הצעות אחרות? בניו יורק ווושינגטון אני ובעלי היינו ואנחנו לא כ"כ מעוניינים לבקר שוב. אנחנו משפחה שאוהבת טיולי טבע בשילוב ביקור בערים.

    תודה מראש על תשובתך

    #2154 הגב
    נטע דגנינטע דגני
    מנהל בפורום

    שלום טליה,
    האמת היא שאני מתלבטת מה לענות לך….
    לגבי הוואי – אני מכירה רק את האי הגדול של הוואי. האי מקסים לא רק בגלל החופים אלא גם בזכות יערות הגשם והרי הגעש (עם קצת מזל אפשר לראות שם לבה זורמת וכל שמורת הרי הגעש היא נהדרת). מעבר לכך כמובן שהים הוא חלק נכבד מיופיו של האי ואם אינכם אוהבים ים ואינכם אוהבים לשנקרל (יש כמה מקומות נהדרים לשנרקל באי זה!) אז אולי אכן אין טעם להרחיק עד הוואי.
    לגבי אזור מדינות צפון הפסיפיק (וושינגטון/אורגון) אכן בטיול זה אין עוגן מרשים כמו ילוסטון, יוסמיטי וכדומה. יחד עם זאת זהו כן אזור נהדר לטיולים ברגל בשמורת האולימפיק, הר רייניר ועוד. בלי קשר גם סיאטל היא עיר נהדרת. אני חושבת שמאוד תהנו בטיול זה אבל יכול להיות שהוא פחות ירשים מהמקומות האחרים בהם טיילתם. אגב בעיית מזג האוויר שציינת לגבי אלסקה תקפה גם לאזור זה שבו בקיץ אפשר להקלע לימים רבים של גשם.
    לגבי אלקסה – ללא ספק המקום לחוות פראיות. הסיכון למזג אוויר רע זהה לסיכון במסלול הירוק (אולי טיפה יותר אבל ההבדל זניח) ואלסקה מיותר לציין מקסימה. גם באלסקה רוב הנופים אגב לא גרנדיוזים אבל יש הרגשה של טבע עצמתי ואפשר לצפות בחלק מהמקומות בהרבה בע"ח. אם מטיילים לאלסקה שווה לעשות זאת בקרוואן ולא במלונות – זה מאפשר לשהות בטבע וכן לא יותר יקר.
    לגבי הצעות אחרות – אפשר לטייל בעונה זו בצפון מזרח ארה"ב אבל הנופים שם ללא ספק פחות יפים מהמערב אז כנראה שזו לא אופציה. ולגבי דרום מזרח ארה"ב – אוגוסט הוא לאו דווקא החודש המועדף לאזור זה (חם מאוד באוגוסט) לכן אני חושבת שכל ההצעות צריכות להתמקד במערב.
    אפשרות נוספות היא לעשות טיול באזור קולורדו, ניו מקסיקו…. זה אזור מקסים. הוא לא נכלל בספריי (עדיין) ואני פחות מכירה אותו אבל אני בטוחה שתוכלי למצוא עליו חומר רב בארה"ב.
    מקווה שעזרתי, אם יש עוד שאלות אשמח לסייע
    נטע

    • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 6 years, 3 months ע"י נטע דגני.
    #2162 הגב
    Dima
    מנהל בפורום

    תודה רבה על התשובה המהירה והמפורטת.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־המלצה למסלול בארה"ב
פרטים:




עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

הנחה מוגדלת בתאריכים

20.3-10.4.24 בלבד

10% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה