- This topic has 2 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 13 שנים, 10 חודשים by .
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
דף בית › פורומים › פורום מסלולים בצפון אמריקה › טיול בניו אינגלנד
אנחנו זוג שמגיעים לניו יורק ב 1 בספטמבר וחוזרים ב 15 לספטמבר.
ברצוננו לטייל כ 5 ימים בצפון 3 ימים בוושינגטון ו 3 ימים במנהטן.
האם ריאלי?
על מה לא כדאי לוותר במסלול צפונה?
האם כדאי להזמין מקומות מראש?
האם כדאי להיכנס לקייפ קוד?
ושאלה אחרונה האם 3 ימים מספיקים בוושינגטון ובניו ירק?
אשמח לתשובות
תודה
הי
לאיפה אתם טסים ומאיפה את ממריאים?
לגבי הזמנת מקומות – זו לא עונה בוערת אך בכ"ז כדאי להזמין לסופי שבוע וכדאי להזמין לערים הגדולות.
חמישה ימים בצפון זה קצת מעט אז כדאי לתכנן על טיול קצר יחסית.
קייפ קוד מקום מקסים והנסיעה אליו קצרה באופן יחסי אבל אם תבקרו בו תאלצו לוותר על מקומות צפוניים יותר.
מציעה שתשלחי לי שלד של תוכנית עליו את חושבת כולל הקצבת זמן לנסיעה בין מקום למקום ואעיר עליו הערותיי.
נטע
עוד דבר קטן
יכול להיות שעדיף לבלות ארבעה ימים בניו יורק ושנים בוושינגטון או שלושה וחצי בניו יורק ושנים וחצי בוושינגטון. וושינגטון מקסימה ומאוד מעניינת אך אם מעולם לא ביקרתם בניו יורק יכול להיות שכדאי להקדיש לניו יורק יותר זמן מאשר לוושינגטון.
הסוכנת הדיגיטלית שלנו
המוח של אורורה הוזן בכל תכני האתר, וכן בתכני
ספרים ותוכניות דיגיטליות, שלא גלוייים ברשת