סדרת מסלולים: בחרו בספר המתאים

צפון יבשת אמריקה היא אחד המקומות היפים על פני כדור הארץ. נופיה מרשימים ומגוונים, עולם החי שבה עשיר מאוד, והאטרקציות מעשה ידי אדם מעניינות במיוחד. יתרה מכך, המדינות הנכללות בחבל ארץ זה – ארצות הברית וקנדה, נוחות וידידותיות מאוד לטיול. כל אלה הופכים את הביקור בצפון יבשת אמריקה לחוויה יוצאת דופן. עשרה מדריכי נסיעות לארה"ב ולקנדה מסדרת מסלולים יצאו לאור משנת 2006 – קליפורניה, אלסקה, ארה"ב מערב, ארה"ב דרום מערב, קנדה מערב (כולל גם את צפון מערב ארה"ב), קנדה מזרח, ארה"ב צפון מזרח, ארה"ב דרום מזרח, ארה"ב מזרח ופלורידה, והבחירה איזה ספר לבחור ולאן לטייל קשה… ובכל זאת הנה כמה טיפים שיכולים לסייע בהחלטה איזה ספר לבחור.

 מדריכי נסיעות לארה"ב ולקנדה - קליפורניה מסלוליםאם אתם מחפשים טיול שהנסיעות בו אינן מאוד ארוכות, שאורכו מוגבל (כשבועיים) ושכולל התמקדות 'זום אין' (ולא ריצה ממדינה למדינה) שאפשר לצאת אליו לא רק בקיץ אלא גם באביב ובסתיו (ואפילו תלוי במסלול, בחורף) – בחרו בספר קליפורניה מסלולים.


מדריכי נסיעות לארה"ב ולקנדה - אלסקה מסלוליםאם יש לכם חלום של פעם בחיים – לנסוע הרחק הרחק אל הלא נודע, אל מקום בו פראיות אינה סתם קלישאה, מקום בו הטבע, ולא האדם, הוא בעל הבית האמיתי, פנו לכם לפחות שלושה שבועות מ'מרוץ העכברים' של חייכם, ארזו מזוודות – ובחרו בספר אלסקה מסלולים.


אם יש לכם זמן בשפע (טיול שאורכו לפחות 20 יום) ואתם מחפשים טיול הכולל נופים פראיים ומגוונים, צפייה בעלי חיים בטבע ומרחבים שאין להם סוף, בשילוב עם ערים ססגוניות לחופי האוקיינוס השקט – בחרו בספר ארה"ב מערב מסלולים.


אם הצפון הרחוק 'קורא לכם' ואם אתם מחפשים רוגע ושלווה לצד חופי אוקיינוס פראיים ורכסי הרים העוטים קרחונים, ורצונכם לשוט על אגמי טורקיז ולצפות באיילים ובדובים בבית גידולם הטבעי, וכמובן בין לבין גם קצת לטעום טעם של עיר – בחרו בספר קנדה מערב מסלולים.


מדריכי נסיעות לארה"ב ולקנדה - ארה"ב צפון מזרח מסלוליםאם זוהי הפעם הראשונה שלכם בצפון יבשת אמריקה, ואין לכם זמן בשפע (טיול שאורכו כשבועיים) ואתם מחפשים טיול הכולל שילוב מאוזן בין נוף מוריק לבילוי עירוני (הכולל כמובן כמה ימים בעיר ניו יורק) – בחרו בספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים.


אם אתם רוצים לטייל לארה"ב באביב, בסתיו או בחורף (אז שאר תת היבשת מושלגת), וכן אם אתם מחפשים טיול המשלב בין נופים נהדרים, שפע בעלי חיים ומגוון גדול מאוד של אטרקציות תיירותיות (ובראשן וושינגטון די סי ואורלנדו) – בחרו בספר ארה"ב דרום מזרח מסלולים.


אם אתם יוצאים לטיול ארוך בחוף המזרחי ומחפשים את ספר מקיף על מזרח ארה"ב, או לחילופין אם אתם יוצאים לטיול קצר אך כזה הכולל כמה אזורים במזרח (למשל גם את ניו יורק וסביבתה, גם את וושינגטון וגם את פלורידה) – בחרו בספר – ארה"ב מזרח מסלולים.


אם אתם רוצים לטייל לארה"ב באביב, בסתיו או בחורף, אם זמנכם מוגבל באופן יחסי, וכן אם אתם מחפשים טיול המשלב בין חופי ים נהדרים, שפע מעיינות מים מתוקים וכן עושר יוצא דופן של בעלי חיים ומגוון גדול מאוד של אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים – בחרו בספר פלורידה מסלולים.


אם אתם מחפשים יעד מרשים במיוחד המשלב מרחבי מדבר אדומים יחד עם פסגות עוטות קרחונים בתוספת חופי האוקיינוס השקט, במדינות קולורדו, יוטה, אריזונה, ניו מקסיקו, נוואדה וקליפורניה, יעד נהדר במיוחד גם לטיולי קמפינג וקרוואן – בחרו בספר ארה"ב דרום מערב מסלולים.


covCAfrontאם אתם מחפשים יעד פראי, לא מתוייר באופן יחסי, אך שיש בקרבתו גם אפשרויות לבילוי עירוני בערים גדולות (טורונטו, מונטריאול, אוטווה וקוייבק סיטי), אם אתם אוהבים יערות עבותים, נהדרות וחופים מבותרים עוטי מגדלורים – בחרו בספר ארה"ב קנדה מזרח מסלולים.


למידע על עונות טיול מומלצות ומזג אוויר בכל אחד מהיעדים הללו, לחצו כאן
עדיין לא מצליחים להחליט? היכנסו לפורום ושאלו אותנו

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

הנחה מוגדלת בתאריכים

20.3-10.4.24 בלבד

10% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה