10 דברים שצריך לדעת על תקשורת

להנחה של 10% ברכישת סים מקומי לחצו כאן והזינו את קוד הקופון NetaD

  1. הדרך הזולה ביותר לתקשר בתוך ארה"ב/קנדה היא על ידי רכישת כרטיס סים מקומי.
  2. אפשר לרכוש סים בחנויות רבות כגון וולמרט וטרגט וכן בחנויות חברות הסלולר Verizon, AT&T, T-Mobile ועוד (אך עצם הביקור בחנויות חברות הסלולר מבזבז זמן רב בדרך כלל).
  3. אם רוכשים סים מקומי עדיף לעשות זאת בחנויות חברות הסלולר לוודא שהסים עובד במכשיר מיד לאחר רכישתו – יש עם כך בעיות/תקלות רבות, ולכן מומלץ לא לרכוש סים בחנויות שאינן של הספק (שלא תוכלו לקבל בהן סיוע).
  4. סים שנרכש בארה"ב לא בהכרח יעבוד בקנדה וההפך, ויש לקחת זאת בחשבון.
  5. אפשר להזמין אי-סים של חברת גלובוסים (להנחה של 10% הזינו את קוד הקופון – NetaD) שעובד עם חברת AT&T (חברה שיש לה כיסוי מצוין). מקבלים מייל עם קוד, נכנסים לאתר ועוקבים אחר ההנחיות. קל, פשוט ונוח (לא מתאים לכל המכשירים, אפשר למצוא מידע על מכשירים מתאימים כאן) – לי אישית יש נסיון מצוין עם אי-סים של חברה זו, ממליצה.
    חבילות תקשורת בארצות הברית – ראו אזורי כיסוי של של חברת AT&T:
  6. אפשר לחילופין להזמין סים פיזי בחברת גלובוסים (מגיע בדואר אליכם הביתה בישראל. להנחה של 10% הזינו את קוד הקופון – NetaD) שעובד על הרשת של שתי החברות האמריקניות המובילות (T-Mobile ו-Lyca Mobile, מבין השתיים אני ממליצה יותר על טי-מובייל, מבין השתיים זו גם החברה היחידה שיש לה קליטה בקנדה ובאלסקה) – יתרונו הוא בכך שיש לחברה זו חבילות שכוללות גם שיחות בתוך ארה"ב/קנדה וגם שיחות לישראל, וכן הסים יעבוד הן בארה"ב והן בקנדה, פלוס אפשר (בחלק מהחבילות) לשמור על קשר עם ישראל על ידי הפניית שיחות מהארץ לסים המקומי. בנוסף, יש עם מי לדבר אם יש בעיות עם התקנת הסים.
    חבילות תקשורת בארצות הברית – ראו אזורי כיסוי של של חברת T-Mobile (חברת Lyca Mobile עובדת על הרשת של T-Mobile ולכן אזורי הכיסוי של שתי החברות דומות בדרך כלל):
  7. אפשר לעשות חבילת שיחות וגלישה דרך ספק הסלולר הישראלי (אך חבילה זו בדרך כלל לא תכלול שיחות מקומיות בארה"ב ובקנדה), יתרונה של אופציה זו היא שהיא תעבוד בדרך כלל הן בקנדה והן בארה"ב והיא מאפשרת לשמר את המספר הישראלי.  חיסרונה הוא בכך שהיא לא תאפשר שיחות מקומיות (אלא במחיר הזוי) שהן תמיד חובה.
  8. למשפחה או לזוג הנוסעים לארה"ב או לקנדה מומלץ לשקול לעשות בטלפון אחד – חבילה מהארץ (שיחות לארץ) ועבור הטלפון השני – לרכוש סים מקומי שיאפשר שיחות בתחומי ארה"ב (לעתים קרובות יש צורך לבצע שיחות בארה"ב למלונות, אתרים וכדומה). כדאי כמובן שאחת החבילות תכלול גלישה (אפשר כמובן גם לרכוש בחברת גלובלוסים שכולל גם שיחות פנימיות בארה"ב/קנדה, גם שיחות לארץ וגם גלישה). שימו לב – הקליטה הסלולרית בארה"ב ובקנדה מוגבלת. קחו זאת בחשבון.
  9. תוכנת ניווט מקלה מאוד על ההתמצאות בערים. בנסיעות בטבע היא פחות נחוצה ואף יכולה לעתים לבלבל ולהטעות וכן היא עלול להובילכם מנקודה לנקודה בדרך הקצרה ולא בהכרח בדרך היפה ביותר. בעת ניווט באתרי טבע, שם אין בדרך כלל כתובת מדוייקת, תוכנת ניווט עלולה להוביל אתכם למקום שאליו לא רציתם להגיע. כדאי לכן בכל מקרה להצטייד במפה ולדעת בכל שלב את מיקומכם גם על המפה.
  10. יש לזכור שבמקומות רבים בארה"ב ובקנדה אין קליטה ולכן כדאי להוריד מפות גוגל אופליין. למידע על הורדת מפות גוגל אופליין לחצו כאן. אפשר גם לנווט באמצעות תוכנות ניווט חינמיות כמו: http://www.sygic.com/gps-navigation ,http://maps.me/en/home. ואפשר גם להוריד מפות אופליין של חברת Mapsme.

להנחה של 10% ברכישת סים של חברת גלובוסים הזינו את קוד הקופון – NetaD.

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

הנחה מוגדלת בתאריכים

20.3-10.4.24 בלבד

10% הנחה

על השכרת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה

מכירים את מחולל המסלולים שלנו?

הדרך החדשה לתכנן טיול לחו"ל

מוזמנים להתנסות