ארה"ב מערב מסלולים

מבצע!

תיאור קצר: מערב ארצות הברית היא יעד נהדר לטייל בו. מצד אחד חבל ארץ זה ניחן בפראיות אין סופית, במרחבים עצומים ובעושר…

מחיר: 169  139 

מערב ארצות הברית היא יעד נהדר לטייל בו. מצד אחד חבל ארץ זה ניחן בפראיות אין סופית, במרחבים עצומים ובעושר גדול של בעלי חיים מעל ומתחת למים ומצד שני לאורך חופי המערב ממוקמות ערים שבהן אטרקציות תיירותיות מהמובילות בעולם. יש עוד מעט מאד מקומות בעולם שהם מגוונים כמערב ארה"ב. בחבל ארץ זה מדבריות אדומים, קניונים אדירים, הרי געש נישאים, יערות גשם עבותים, ומקומות בהם גייזרים מתפרצים מעל האדמה.

הספר ארה"ב מערב מסלולים מוביל אל נפלאותיה של מערב ארה"ב ומאפשר תכנון טיול בחבל ארץ מגוון זה בצורה נוחה ופשוטה. בספר חמש הצעות של מסלולי טיול מפורטים המתוארים להלן, וכן יש בספר מגוון הצעות לשילובי מסלולים:

ארה"ב מערב מסלולים – המסלול הירוק

אביב-סתיו (מאי-אוקטובר), 15 ימים: מסלול המתמקד בצפון מערב ארצות הברית ובעיקר במדינת וושינגטון היפהפייה. זהו מסלול שעיקרו טבע – חופי ים המתהדרים במצוקים ועשירים בבעלי חיים, שרשרת של הרים משוננת ובה מסתתרים אגמים תכולים, הרי געש נישאים מכוסים קרחונים ויערות גשם עבותים הנושקים לחוף. במהלך הטיול תוכלו לצאת לשיט צפייה בלווייתנים, לרפטינג, לשיט רגוע על מימיו של פיורד ארוך, לטיולי אופניים, וכמובן למסלולי הליכה רגליים. כמו כן תוכלו ליהנות משלושה ימי טיול בערים היפות סיאטל, שמדינת וושינגטון ופורטלנד שבאורגון, אשר במהלכם תבקרו במוזיאונים, בשווקים, במרכזי קניות ובאתרי בילוי. המסלול מומלץ לכל המחפשים טיול רגוע טבול בירק ושאינו ארוך מדי לנסיעה.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת אורגון-וושינגטון

ארה"ב מערב מסלולים – המסלול הכתום

קיץ (יוני-ספטמבר), 18 ימים: מסלול זה מתמקד בצפון מערב ארצות הברית, במדינות וושינגטון, איידהו, מערב מונטנה ומערב וויאומינג. זהו מסלול שעיקרו טבע – שרשראות הרים משוננות, נהרות שוצפים החורצים אותן, רמות גבוהות מעל לקו העצים, מישורי בזלת שחורים, גייזרים המתפרצים מתוך האדמה, יערות גשם עבותים הנושקים לחוף והמון המון בעלי חיים. המסלול כולל גם ביקור קצרצר בעיר בויזי שבאיידהו ויומיים מלאים בעיר היפה סיאטל שבוושינגטון, ובמהלכם תבקרו במוזיאונים, במרכזי קניות ובאתרי בילוי. המסלול מומלץ לכל המחפשים טיול בטבע מגוון, יפהפה ופראי, לכל הרוצים להגיע, ולו פעם אחת בחייהם, לשמורת הטבע הלאומית ילוסטון, הדובדבן שבקצפת של טיול זה.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת אורגון-וושינגטון, מפת איידהו-מונטנה, מפת קולורדו-וויאומינג

ארה"ב מערב מסלולים – המסלול הכחול

קיץ-סתיו (יוני-אוקטובר/נובמבר), 15 ימים: מסלול רגוע שעיקרו טבע, העובר במדינת אורגון, אחת המדינות היפות בארצות הברית, מדינה המיושבת בדלילות, שיש בה הרי געש מושלגים, נהרות רחבים, אזורים צחיחים ומאות קילומטרים של חופים מצוקיים. ראשית המסלול בחוף הדרומי והמבותר של המדינה, ההמשך חודר ליערות הרדווד של צפון מדינת קליפורניה, ומשם מוביל מזרחה לדרום רכס הרי הקסקייד, ולמדבריות הצחיחים שממזרח להם. בסוף המסלול נסיעה יפה לאורך נהר הקולומביה המובילה חזרה לפורטלנד. זהו מסלול נהדר, ואף על פי כן הוא מיועד לאנשים שכבר טיילו במערב ארה"ב (אנשים שראו את הגייזרים של ילוסטון, צפו בנופים של יוסמיטי, ביקרו בגרנד קניון וכדומה), וכמובן לאוהבי הים, שכן חלק נכבד מן המסלול מוקדש לחוף של המדינה.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת אורגון-וושינגטון, מפת קליפורניה

ארה"ב מערב מסלולים – המסלול האדום

כל השנה, 15 ימים: מסלול נהדר זה מתמקד בדרום מערב ארצות הברית, במדינת קליפורניה היפהפייה ובלאס וגאס, נוואדה אשר בדרום מערב ארצות הברית. זהו מסלול המשלב בין טבע מרשים – חופי ים מפורצים, הרים ומצוקים שאין שני להם ביופיים, יערות עבותים שבהם צומחים עצי ענק ועולם חי עשיר מעל ומתחת למים, ובין בלוי עירוני מהנה ומרתק לכל הגילים בערים הססגוניות המלאות אטרקציות – סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ולאס וגאס.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קליפורניה, מפת יוטה-נוואדה
אפשר גם לרכוש את מפת סן פרנסיסקו ואת מפת לאס וגאס

ארה"ב מערב מסלולים – המסלול החום

אביב-סתיו (פברואר-נובמבר), 14 ימים: מסלול יפהפה המוביל מלאס וגאס אל ארץ הקניונים והמדבריות של דרום מדינת יוטה וצפון מדינת אריזונה. אין מקום מתאים מחבל ארץ זה שתיאמר עליו הקלישאה שמילים לבדן לא יוכלו לתאר את יופיו. המסלול מזמן מפגש עם נופי מדבר מרשימים, מרחבים אינסופיים, צריחי אבן חול אדומים, אשר כוחות הטבע עמלו במשך מיליוני שנים על עיצובם, מצוקים עצומים ונחלים קרירים הזורמים בלב קניונים צחיחים. זהו מסלול שעיקרו טבע (למעט יום בלאס וגאס) המיועד למי שאוהב מדבר וגם למי שלא, מומלץ במיוחד. מסלול זה מתאים מאוד למתעדים ללון באוהל או בקרוואן.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת יוטה-נוואדה, מפת אריזונה-ניו מקסיקו
אפשר גם לרכוש את מפת לאס וגאס

הספר ארה"ב מערב מסלולים יצא לאור בשנת 2008, עודכן בשנת 2011 ועודכן באופן מקיף בשנת 2015, בשנת 2022 יצאה לאור המהדורה הרביעית של הספר לאחר עדכון מקיף והרחבה של נושאים רבים, הוספת מפות רבות ועוד

מספר עמודים: 544

המסלול האדום והחום בספר זה זהים למסלול האדום והחום בספר ארה"ב דרום מערב מסלולים

ארה"ב מערב מסלולים

מוצרים נוספים שיכולים להתאים לך:

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
1