מתי להזמין טיסות ולאן לטוס?

  • מתי להזמין טיסות? הזמנת כרטיסי טיסה 9-12 חודשים לפני המועד בדרך כלל תאפשר לכם לטוס בזול באופן יחסי שכן המחיר מאמיר ככל שמועד הטיול מתקרב – להזמנה מוקדמת יש חשיבות יתרה בעיקר אם הטיול מתוכנן לחודשי הקיץ. יש לקחת בחשבון שלישראלים רבים רצונות דומים: כולם רוצים לצאת לחופשה כמה ימים לאחר תחילת החופש הגדול וכולם רוצים לחזור לארץ כשבוע לפני תחילת הלימודים כדי לאפשר לילדים זמן התאוששות. רבים רוצים לצאת לדרך רק אחרי לילה הסדר או אחרי ארוחת החג של ראש השנה ורבים רוצים לחזור שוב, כיום או יומיים לפני תום החופש. ובנוסף כמובן שכולם רוצים לצאת לדרך לקראת סוף השבוע ולחזור בסוף השבוע כדי להפסיד מינימום ימי עבודה. וכך, אם אתם תצליחו אתם לצאת לתכנן את טיולכם באופן שונה מנטיית ההמון תכולו קרוב להשיג הודות לכך כרטיסים זולים יותר.
  • נקודות מוצא נוחות למסלולי טיול במזרח ארה"ב הן הערים: ניו יורק, וושינגטון די סי, אטלנטה ומיאמי. ניתן גם להתחיל או לסיים את הטיול בערים באפלו, בוסטון או אורלנדו. נקודות מוצא נוחים למסלולי טיול במערב ארה"ב הן הערים: סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, לאס וגאס, דנבר, סיאטל וסולט לייק סיטי. נקודות מוצא נוחים למסלולי טיול במערב קנדה הן הערים: ונקובר וקלגרי. נקודות מוצא נוחים למסלולי טיול באלסקה הן הערים: אנקורג' וג'ונו. נקודת מוצא נוחות למסלולי טיול במזרח קנדה הן הערים: טורונטו, מונטריאול והליפקס.
  • אל הערים ניו יורק, לוס אנג'לס, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, בוסטון, מיאמי, טורונטו, מונטריאול, וושינגטון די סי ושיקגו יש טיסות ישירות  מישראל, אך הן בדרך כלל יקרות יותר מאשר טיסה דרך אירופה.
  • טיסות ישירות מישראל לארה"ב ולקנדה ממריאות בדרך כלל בשעות הצהריים או הלילה. לטיסות לילה יתרון גדול עבור מי שמסוגל לישון בטיסה. מי שיוצא מישראל בטיסת לילה יגיע ליעדו בדרך כלל בשעות הבוקר של היום הבא. הטיסות לאירופה, ומשם לערי ארה"ב וקנדה, בדרך כלל עוזבות את ישראל בשעות הבוקר המוקדמות, כך שהלילה שלפני הטיסה כולל שעות שינה מעטות בלבד, אם בכלל, ואם תטוסו בהן, תגיעו ליעדכם רק בשעות הצהריים או אחר הצהריים.

שימו לב:

  • מי שטס מישראל ישירות לארה”ב או קנדה ויש לו טיסת המשך, יעבור ביקרות דרכונים וכן מכס עם נחיתתו טרם העלייה לטיסת ההמשך (לשם כך תצטרכו לאסוף את המזוודות ולאחר מכן להחזירן למסוע). זהו הליך ממושך ויש לאפשר לפחות שעתיים וחצי בין הנחיתה ובין העלייה לטיסת ההמשך. אם טיסת ההמשך ממריאה מטרמינל מרוחק, כדאי אף לשריין זמן רב יותר בין שתי הטיסות.
  • הטיסה מישראל לארה”ב או קנדה ארוכה בכשעתיים מהטיסה חזרה לארץ, זאת בגלל כיוון רוחות הסילון המשפיעות על מהירות הטיסה בעת טיסה הלוך מרוויחים את הפרש השעות בין ישראל לארה”ב/קנדה (7 שעות הפרש בין  ישראל לחוף המזרחי), כך שלמעשה אם המראתם מישראל בשעה 24:00 תנחתו בניו יורק בשעה 5:00 לפי השעון המקומי, אף על פי שהטיסה אורכת כ-12 שעות. בעת הטיסה חזרה לארץ מפסידים שעות.
  • הטיסה מהחוף המזרחי למערבי אורכת כ-5 שעות. בשל הפרש הזמנים של 3 שעות בין החוף המזרחי לחוף המערבי אם המראתם מניו יורק בשעה 9:00 תנחתו למשל בסן פרנסיסקו בשעה 11:00. בכיוון ההפוך – אם המראתם מסן פרנסיסקו בשעה 9:00 תנחתו למשל בניו יורק בשעה 17:00.
  • זול יותר להזמין את הטיסות הפנימיות יחד עם ההזמנה של הטיסה הטרנס-אטנלטית. כמו כן להזמנה כמכלול יש יתרון משמעותי שכן היא מאפשרת מכסת מזוודות בטיסות פנים שזהה למכסה בטיסה הטרנס אטלנטית וכן אם יש איחור בטיסה שלא יאפשר להגיע לקונקשיין האחריות למצוא פתרון ולפצות היא על חברת התעופה.
  • מכסת מזוודות ברוב חברות התעופה היא מזוודה אחת לאדם שמשקלה 50 פאונד (כ-23 ק"ג). את הדברים הכבדים כדאי לשים בתיקי היד.
  • כדאי להשוות מחירי טיסות באתרים: www.kayak.com ,www.skyscanner.co.il ,www.momondo.com (שימו לב, אתרים אלה מובילים לאתרי הזמנות לא מוכרים שההזמנה דרכן עלולה להיות מלווה בסיכון מסויים). כדאי גם לבדוק את אתר איסתא, גוליבר והדקה ה-90 וכן באתרים הרשמיים של חברות התעופה עצמן.
עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0

8% הנחה

על שכירת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה