סיאטל או ונקובר?

לרוב הישראלים המטיילים אל צפון מערב ארה"ב או אל הרי רוקי הקנדיים יש זמן לטייל רק בעיר אחת מבין השתיים – סיאטל או ונקובר. אני נשאלת רבות ביעוצי הטיולים שאני עושה, וכן דרך הפורום והפייסבוק – איזו עיר עדיפה מבין השתיים…? מסוג השאלות שגם אחרי ביקורים רבים בשתי הערים הנהדרות הללו – אין לי עליה תשובה חד משמעית.

אני שומעת מישראלים רבים שלדעתם ונקובר יפה יותר. אבל אני איפשהו אני תמיד הרגשתי אחרת – אהבתי יותר את סיאטל. במשך שנים רבות ייחסתי אהבה זו לגורמים סוביקטיביים – סיאטל היא העיר הראשונה שהכרתי בצפון מערב ארה"ב, והמקום הראשון בו התאהבתי בנופים הנהדרים של חבל ארץ זה; יש לי משפחה בסיאטל שאני מאוד אוהבת, ויצא לי לשהות בה תקופות ארוכות ובשלבי חיים שונים; ובוונקובר לעומת זאת תמיד הייתי תיירת, וכל הביקורים שלי בה היו נטו "טיולי עבודה".

אז הפעם נסעתי לוונקובר לטיול מעט אחר – נסעתי לבקר את חברתי הטובה שרון המתגוררת בעיר, ושהיתי בה תקופה ארוכה יותר מאשר בדרך כלל. בטיול הזה הכרתי פינות חמד בוונקובר שלא הכרתי קודם לכן  ואפילו זכיתי ליום אחד ללא גשם, שאפשר לי לראות במו עיני את היופי שכולם מדברים עליו תחת שמיים כחולים… אבל למרות הכל חברים דעתי נשארה בעינה – אני ממש ממש אוהבת את ונקובר, אבל אני יותר אוהבת את סיאטל. יש בה משהו מחוספס יותר, קצת אוטנטי יותר, מבולגן יותר וגם הררי יותר (כזה שבזכותו כל פינת רחוב היא תצפית מרהיבה), ואולי כאמור ההעדפה שלי לסיאטל היא בכלל בגלל גורמים סוביקטיביים – בכל זאת אהבה ראשונה.

מה דעתכם? סיאטל או ונקובר? איזו עיר אתם יותר אוהבים?

למידע על מלונות מומלצים בסיאטל לחצו כאן

למידע על מלונות מומלצים בוונקובר לחצו כאן

לתוכניות טיול בסיאטל ובוונקובר לחצו כאן

סיאטל או ונקובר - סיאטלמבט על הדאונטאון של סיאטל ועל מחט החלל מקרי פארק בשכונת קווין אן
ביום בהיר אפשר לראות מכאן גם את הר רייניר המתנשא לגובה של כמעט 4,500 מ'

סיאטל או ונקובר - בשוק של סיאטלסרטנים בשוק האיכרים הנהדר של סיאטל

מחט החלל ברקע פרחי זכוכית במוזיאון של צ'יהולי בסיאטל

סיאטל או ונקובר - ונקוברהמפרשים של הקנדה פלייס, אחר מסמלי ההיכר של העיר ונקובר

מוזיאון האומנות של ונקובר ומאחוריו מלון פיירמונט

מוכרת פירות בשוק הנהדר של האי גרינווניל בוונקובר


ראו כאן הצעות לפעילויות בסיאטל ובסביבתה:


ראו כאן הצעות לפעילות בוונקובר ובסביבתה:


 

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
0