ארה"ב צפון מזרח מסלולים

Sale!

תיאור קצר: חדש! מהדורה דנדשה, מעודכנת, מורחבת – מלא מפות חדשות, מלא תוכן מעודכן, מלא לינקים למפות של מסלולי נסיעה ועוד ועוד…

מחיר: 159  129 

חדש! מהדורה דנדשה, מעודכנת, מורחבת – מלא מפות חדשות, מלא תוכן מעודכן, מלא לינקים למפות של מסלולי נסיעה ועוד ועוד


הספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים מתמקדי בצפון מזרח ארצות הברית. חבל ארץ זה הוא יעד טיולים נפלא, שניחן בנופים נהדרים, ולאורך חופיו ממוקמות ערים בהן אטרקציות תיירותיות מהמובילות בעולם. במרחביו יערות עבותים בהם מסתתרים אגמים המנוקזים אל עבר האוקיינוס על ידי נהרות פראיים, ולאורך חופיו מפרצים ציוריים ועיירות צבעוניות, אל מול חופי האוקיינוס המנוקד איים. אל היופי הטבעי הזה מצטרפות הערים המפורסמות של צפון המזרח – ניו יורק, בוסטון, פילדלפיה, בולטימור, והיפה מכולן – וושינגטון די סי. האפשרות לשלב בטיול אל אזור זה בילוי בטבע ובילוי עירוני והנגישות הנוחה לאתרים הופכות את הטיול בו למוצלח במיוחד.

הספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים נכתב כדי לסייע לכם המטיילים לתכנן טיול מופלא אל חבל ארץ זה, והוא כולל, מעבר לאתרים הסטנדרטים, הרבה הצעות לטיול, מחוץ לנתיב התיירות המקובל. בספר ארבע הצעות של מסלולי טיול מפורטים המפורטים להלן:

ארה"ב צפון מזרח מסלולים – המסלול הירוק

קיץ-סתיו (סוף מאי-אמצע אוקטובר), 9 ימים: מסלול זה, המתמקד בהרי אדירונדק שבמדינת ניו יורק וב'הרים הירוקים' שבמדינת ורמונט, ניחן בנופים נפלאים של אגמים, נהרות, קניונים, מפלי מים ויערות עבותים. בקיץ, הטיול במסלול זה הוא חוויה נפלאה לאוהבי המים, שכן מוקדי עניין רבים לאורכו כוללים פעילויות מים שונות ומגוונות – רחצה באגמים, שיט אבובים, שיט קיאקים ורפטינג. בסתיו, נצבע המסלול בצבעי השלכת מן היפים בכל ארה"ב. המסלול מתחיל בעיר ניו יורק, ממשיך בטיול בן שלושה ימים בעמק נהר ההדסון ובהרי אדירונדק שבצפון מדינת ניו יורק, ולאחר מכן חוצה את אגם שמפליין ומוביל מזרחה אל יערות ורמונט. משם מדרים המסלול חזרה לעיר ניו יורק. הטיול כולל חמישה ימים בחיק הטבע ועוד ארבעה ימים בעיר ניו יורק. אם אתם מטיילים עם ילדים, תוכלו להאריך את המסלול ביום יומיים, ולבלות בפארק השעשועים סיקס פלגס בדרככם לניו יורק. לחלופין, ניתן ומומלץ לחבר מסלול זה עם המסלול הכחול, ובכך לזכות בטיול מקיף שיובילכם אל כל המיטב שיש לצפון מזרח ארה"ב להציע. מסלול זה הוא יעד נהדר למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן, בחניוני הלילה שבחיק הטבע.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת ניו יורק, מפת מיין-ניו המפשייר-ורמונט
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר)

ארה"ב צפון מזרח מסלולים – המסלול הכתום

קיץ-סתיו (סוף מאי-אמצע אוקטובר), 11 ימים: מסלול זה, הכולל שבעה ימים בחיק הטבע ועוד ארבעה ימים בעיר ניו יורק, מתמקד במדינת ניו יורק וכולל גם ביקור קצר במדינת ורמונט. למעשה, זהו מסלול דומה למסלול הירוק (ימים 3-1 של שני המסלולים זהים), בתוספת ביקור במפלי הניאגרה, הממוקמים בפינה המערבית המרוחקת של מדינת ניו יורק, ובאתרים יפים נוספים לאורך הדרך הארוכה אליהם. מרחקי הנסיעה במסלול זה ארוכים יחסית בשל מיקומם של המפלים המפורסמים, שהפכו עם השנים ליעד שרבים מרגישים חובה להגיע אליו (ולאו דווקא במידה גדולה של צדק). המסלול מתחיל בעיר ניו יורק, מוביל אל עמק נהר הדסון, חוצה את הרי אדירונדק ואת אגם שמפליין, וממשיך מערבה אל אזור 'אלף האיים' ואל מפלי הניאגרה. משם מוביל המסלול מזרחה, ומתפתל בין 'אגמי האצבעות' דרך העיר האוניברסיטאית אית'קה שלצדה מפלי מים רבים, חזרה לעיר ניו יורק. לאורך הדרך נופים נהדרים של אגמים, נהרות, קניונים, מפלי מים ויערות עבותים. בקיץ, הטיול במסלול זה הוא חוויה נפלאה לאוהבי המים, שכן מוקדי עניין רבים לאורכו כוללים פעילויות מים שונות ומגוונות, ובסתיו נצבע המסלול בצבעי שלכת נהדרים.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת ניו יורק
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר)

ארה"ב צפון מזרח מסלולים – המסלול הכחול

קיץ-סתיו (סוף מאי-אמצע אוקטובר), 15 ימים: מסלול זה עובר דרך הנופים הנפלאים של 'ההרים הלבנים' שבמדינת ניו המפשייר ודרך קו החוף היפהפה של המדינות מיין, מסצ'וסטס, קונטיקט ורוד איילנד. זהו מסלול מגוון במיוחד הכולל את המיטב שבצפון מזרח ארה"ב – הרים נישאים החולשים על נוף פראי הנראה למרחקים, יערות עבותים המתעטפים בצבעי שלכת בסתיו, נהרות שוצפים בעצמה וחופים מפורצים המנוקדים באיים וביישובים, אשר לאורכם ניתן לצפות במגוון בעלי חיים ימיים. נוסף על אלו המסלול חולף בעיר היפה והנעימה בוסטון, אחת הפנינים של צפון מזרח ארה"ב. המסלול מתחיל בעיר ניו יורק, ולאחר טיול של שלושה ימים בצפון מדינת ניו המפשייר, מוביל מזרחה לשמורת הטבע הלאומית אקדיה , הממוקמת על אי בים, סמוך לחופי מדינת מיין. משם מדרים המסלול, דרך העיר בוסטון וחצי האי הציורי קייפ קוד, חזרה לעיר ניו יורק. הטיול כולל 11 ימים בטבע ועוד ארבעה ימים בעיר ניו יורק. אם אתם מטיילים עם ילדים תוכלו להוסיף למסלול יום או יומיים ולבלות בפארק השעשועים סיקס פלגס בתחילת הטיול. לחלופין, ניתן ומומלץ לחבר מסלול זה למסלול הירוק, ובכך לזכות בטיול מקיף במיוחד. מסלול זה הוא יעד נהדר למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן, בחניוני הלילה שבחיק הטבע.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת מיין-ניו המפשייר-ורמונט, מפת קונטיקט-מסצ'וסטס-רוד איילנד
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק את מפת העיר ניו יורק ואת מפת בוסטון

ארה"ב צפון מזרח מסלולים – המסלול האדום

אביב-סתיו (תחילת אפריל-אמצע נובמבר), 11 ימים: למסלול קצר זה שני עוגנים עיקריים – העיר ניו יורק והעיר וושינגטון די סי. ארבעה ימי טיול ברכב מחברים בין שני היעדים הנהדרים הללו באופן כמעט מושלם ומאפשרים בהזדמנות זו להתוודע גם למקומות מעניינים אחרים בקרבתם. המסלול מוביל מניו יורק דרומה לחופים הנהדרים של מדינת ניו ג'רזי ולעיר ההימורים אטלנטיק סיטי. משם פונה המסלול מזרחה ברכב ובמעבורת, אל עבר חופי מדינת דלוור ואל הערים אנאפוליס ובולטימור שבמדינת מרילנד. היעד הבא של המסלול הוא בירת ארה"ב, העיר וושינגטון די סי, שביקור באתריה הוא חוויה יוצאת דופן. לאחר יומיים בוושינגטון מצפין המסלול, דרך חבלי כת האמיש של מדינת פנסילבניה, בחזרה אל העיר ניו יורק. המסלול כולל ארבעה ימים של טיול ברכב, שלושה ימים בעיר וושינגטון וארבעה ימים בעיר ניו יורק. אם אתם מטיילים עם ילדים תוכלו להוסיף למסלול יום או יומיים ולבלותם בפארק השעשועים סיקס פלגס בתחילת הטיול או בפארק השעשועים הרשי לקראת סוף הטיול. מסלול זה אינו אידאלי למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן, שכן הוא כולל בילוי ממושך בערים גדולות שבקרבתן אין חניוני לילה מומלצים.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת ניו ג'רזי, מפת דלוור-מרילנד-וירג'יניה
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר) ואת מפת וושינגטון די סי

הספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים יצא לאור בשנת 2011, עודכן בשנת 2013 ועבר עדכון מקיף נוסף בשנת 2017 ובשנת 2023

מספר עמודים: 432

מסלולי ספר זה דומים המסלול הכחול, החום, התכלת והכתום בספר ארה"ב מזרח מסלולים

ארה"ב צפון מזרח מסלולים

מוצרים נוספים שיכולים להתאים לך:

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
1

8% הנחה

על שכירת רכב בארה"ב וקנדה

דרך חברת אופרן

לחצו כאן להזמנה