ארה"ב מזרח מסלולים

מבצע!

תיאור קצר: הספר ארה"ב מזרח מסלולים יצא לאור בשנת 2013. זהו ספר מיושן יחסית. עדיף לרכוש את הספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים…

מחיר: 189  95 

הספר ארה"ב מזרח מסלולים יצא לאור בשנת 2013. זהו ספר מיושן יחסית. עדיף לרכוש את הספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים ואת ארה"ב דרום מזרח מסלולים (שיחד מכילים את כל המסלולים הקיימים בספר ארה"ב מזרח מסלולים – בתוספת מסלול חדש על משולש המוזיקה שהוסף מספר ארה"ב דרום מזרח החדש) או את המארז ארה"ב מזרח מסלולים שמאחד את שני הספרים הללו. בגלל שמדובר על ספר מיושן יחסית הוא מוצא למכירה בהנחה משמעותית/במחיר עלות.


מזרח ארצות הברית הוא יעד טיולים נהדר. חבל ארץ זה ניחן בנופים מגוונים: מרחבים המכוסים יערות עבותים, אאיים וחופי ים בתוליים, אגמים ונהרות פראיים ואזורי ביצות נרחבים המאוכלסים על ידי שפע בעלי חיים. זהו מקום מצוין לצפות בו בדובים, איילים, לווייתנים, אליגטורים, עופות מים ועוד . אל היופי הטבעי הזה מצטרפות הערים המפורסמות של חבל ארץ זה והאטרקציות התיירותיות שיש בהן  – ניו יורק, בוסטון, פילדלפיה, אטלנטה, מיאמי, אורלנדו והיפה מכולן – וושינגטון די סי, המוסיפות נדבך שונה ומרתק לטיול במזרח ארה"ב.

הספר ארה"ב מזרח מסלולים נכתב כדי לסייע לכם המטיילים לתכנן טיול מופלא, והוא כולל, מעבר לאתרים הסטנדרטים, מבחר הצעות לטיול אל מחוץ לנתיב התיירות המקובל. בספר שבעה מסלולים מפורטים ו-11 הצעות לשילובי מסלולים. ארבעת המסלולים הצפונייים בספר דומים למסלולי הספר 'ארה"ב צפון מזרח – מסלולים' (עם שינויים קלים). שלושת המסלולים הדרומיים בספר דומים למסלולי הספר 'ארה"ב דרום מזרח – מסלולים' (עם שינויים קלים). להלן פירוט שבעת המסלולים שבספר (הצעות השילוב אינן מפורטות):

המסלול הכחול, קיץ-סתיו (סוף מאי-אמצע אוקטובר), 9 ימים: מסלול זה, המתמקד בהרי אדירונדק שבמדינת ניו יורק וב'הרים הירוקים' שבמדינת ורמונט, ניחן בנופים נפלאים של אגמים, נהרות, קניונים, מפלי מים ויערות עבותים. בקיץ, הטיול במסלול זה הוא חוויה נפלאה לאוהבי המים, שכן מוקדי עניין רבים לאורכו כוללים פעילויות מים שונות ומגוונות – רחצה באגמים, שיט אבובים, שיט קיאקים ורפטינג. בסתיו, נצבע המסלול בצבעי השלכת מן היפים בכל ארה"ב. המסלול מתחיל בעיר ניו יורק, ממשיך בטיול בן שלושה ימים בעמק נהר ההדסון ובהרי אדירונדק שבצפון מדינת ניו יורק, ולאחר מכן חוצה את אגם שמפליין ומוביל מזרחה אל יערות ורמונט. משם מדרים המסלול חזרה לעיר ניו יורק. הטיול כולל חמישה ימים בחיק הטבע ועוד ארבעה ימים בעיר ניו יורק. אם אתם מטיילים עם ילדים, תוכלו להאריך את המסלול ביום יומיים, ולבלות בפארק השעשועים סיקס פלגס בדרככם לניו יורק. לחלופין, ניתן ומומלץ לחבר מסלול זה עם המסלול הכחול, ובכך לזכות בטיול מקיף שיובילכם אל כל המיטב שיש לצפון מזרח ארה"ב להציע. מסלול זה הוא יעד נהדר למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן, בחניוני הלילה שבחיק הטבע.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת ניו יורק, מפת מיין-ניו המפשייר-ורמונט
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר)

המסלול החום, קיץ-סתיו (סוף מאי-אמצע אוקטובר), 11 ימים: מסלול זה, הכולל שבעה ימים בחיק הטבע ועוד ארבעה ימים בעיר ניו יורק, מתמקד במדינת ניו יורק וכולל גם ביקור קצר במדינת ורמונט. למעשה, זהו מסלול דומה למסלול הירוק (ימים 3-1 של שני המסלולים זהים), בתוספת ביקור במפלי הניאגרה, הממוקמים בפינה המערבית המרוחקת של מדינת ניו יורק, ובאתרים יפים נוספים לאורך הדרך הארוכה אליהם. מרחקי הנסיעה במסלול זה ארוכים יחסית בשל מיקומם של המפלים המפורסמים, שהפכו עם השנים ליעד שרבים מרגישים חובה להגיע אליו (ולאו דווקא במידה גדולה של צדק). המסלול מתחיל בעיר ניו יורק, מוביל אל עמק נהר הדסון, חוצה את הרי אדירונדק ואת אגם שמפליין, וממשיך מערבה אל אזור 'אלף האיים' ואל מפלי הניאגרה. משם מוביל המסלול מזרחה, ומתפתל בין 'אגמי האצבעות' דרך העיר האוניברסיטאית אית'קה שלצדה מפלי מים רבים, חזרה לעיר ניו יורק. לאורך הדרך נופים נהדרים של אגמים, נהרות, קניונים, מפלי מים ויערות עבותים. בקיץ, הטיול במסלול זה הוא חוויה נפלאה לאוהבי המים, שכן מוקדי עניין רבים לאורכו כוללים פעילויות מים שונות ומגוונות, ובסתיו נצבע המסלול בצבעי שלכת נהדרים.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת ניו יורק
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר)

המסלול התכלת, קיץ-סתיו (סוף מאי-אמצע אוקטובר), 15 ימים: מסלול זה עובר דרך הנופים הנפלאים של 'ההרים הלבנים' שבמדינת ניו המפשייר ודרך קו החוף היפהפה של המדינות מיין, מסצ'וסטס, קונטיקט ורוד איילנד. זהו מסלול מגוון במיוחד הכולל את המיטב שבצפון מזרח ארה"ב – הרים נישאים החולשים על נוף פראי הנראה למרחקים, יערות עבותים המתעטפים בצבעי שלכת בסתיו, נהרות שוצפים בעצמה וחופים מפורצים המנוקדים באיים וביישובים, אשר לאורכם ניתן לצפות במגוון בעלי חיים ימיים. נוסף על אלו המסלול חולף בעיר היפה והנעימה בוסטון, אחת הפנינים של צפון מזרח ארה"ב. המסלול מתחיל בעיר ניו יורק, ולאחר טיול של שלושה ימים בצפון מדינת ניו המפשייר, מוביל מזרחה לשמורת הטבע הלאומית אקדיה , הממוקמת על אי בים, סמוך לחופי מדינת מיין. משם מדרים המסלול, דרך העיר בוסטון וחצי האי הציורי קייפ קוד, חזרה לעיר ניו יורק. הטיול כולל 11 ימים בטבע ועוד ארבעה ימים בעיר ניו יורק. אם אתם מטיילים עם ילדים תוכלו להוסיף למסלול יום או יומיים ולבלות בפארק השעשועים סיקס פלגס בתחילת הטיול. לחלופין, ניתן ומומלץ לחבר מסלול זה למסלול הירוק, ובכך לזכות בטיול מקיף במיוחד. מסלול זה הוא יעד נהדר למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן, בחניוני הלילה שבחיק הטבע.

מפות שמומלץ לרכוש:מפת ניו יורק, מפת מיין-ניו המשפייר-ורמונט, מפת קונטיקט-מסצ'וסטס-רוד איילנד
אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר) ואת מפת בוסטון

המסלול הכתום, אביב-סתיו (תחילת אפריל-אמצע נובמבר), 11 ימים: למסלול קצר זה שני עוגנים עיקריים –  העיר ניו יורק והעיר וושינגטון די סי. ארבעה ימי טיול ברכב מחברים בין שני היעדים הנהדרים הללו באופן כמעט מושלם ומאפשרים בהזדמנות זו להתוודע גם למקומות מעניינים אחרים בקרבתם. המסלול מוביל מניו יורק דרומה לחופים הנהדרים של מדינת ניו ג'רזי ולעיר ההימורים אטלנטיק סיטי. משם פונה המסלול מזרחה ברכב ובמעבורת, אל עבר חופי מדינת דלוור ואל הערים אנאפוליס ובולטימור שבמדינת מרילנד. היעד הבא של המסלול הוא בירת ארה"ב, העיר וושינגטון די סי, שביקור באתריה הוא חוויה יוצאת דופן. לאחר יומיים בוושינגטון מצפין המסלול, דרך חבלי כת האמיש של מדינת פנסילבניה, בחזרה אל העיר ניו יורק. המסלול כולל ארבעה ימים של טיול ברכב, שלושה ימים בעיר וושינגטון וארבעה ימים בעיר ניו יורק. אם אתם מטיילים עם ילדים תוכלו להוסיף למסלול יום או יומיים ולבלותם בפארק השעשועים סיקס פלגס בתחילת הטיול או בפארק השעשועים הרשי לקראת סוף הטיול. מסלול זה אינו אידאלי למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן, שכן הוא כולל בילוי ממושך בערים גדולות שבקרבתן אין חניוני לילה מומלצים.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת ניו ג'רזי, מפת דלוור-מרילנד-וירג'יניה

אפשר גם לרכוש את מפת ניו יורק (עיר) ואת מפת וושינגטון די סי

המסלול האדום, אביב-סתיו (תחילת אפריל-סוף אוקטובר), 14 ימים: מסלול נהדר זה מגוון באופן יוצא דופן. המסלול מתחיל בבירת ארה"ב וושינגטון די סי ומדרים ממנה אל החופים היפים של מדינת וירג'יניה. משם מוביל המסלול ברכב ובמעבורת אל איי אאוטר בנקס הצרים והארוכים הנושקים לחופי היבשת של מדינת קרוליינה הצפונית. אחרי כמה ימים לאורך חופי הזהב ממשיך המסלול אל עיר התיירות והשעשועים מירטל ביץ' השוכנת אף היא לחופי האוקיינוס בתחומה של מדינת קרוליינה הדרומית ומדרים אל העיר צ'רלסטון, ערש הדרום, אשר לה היסטוריה עשירה וארכיטקטורה יוצאת דופן ביופייה. מכאן ממשיך המסלול מזרחה אל רכס הרי האפאלאצ'ים ואל שמורת הטבע הלאומית הרי הסמוקי. חלקו האחרון של המסלול, בשמורה זו ובדרך הנופית בלו רידג' שמצפון לה, מוקדש לטבע – ליערות העבותים, לתצפיות הנהדרות ולמקווי המים הרבים של אזור קסום זה. מסלול זה אידאלי למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן בחניוני הלילה שבחיק הטבע. עם זאת בעיר וושינגטון מומלץ ללון במלון ולא בחניון לילה. במירטל ביץ' ובצ'רלסטון כדאי גם לשקול ללון במלון.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת דלוור-מרילנד-וירג'יניה, מפת קרוליינה הצפונית והדרומית

אפשר גם לרכוש את מפת וושינגטון די סי

המסלול הסגול, אביב-סתיו (תחילת מרץ-סוף נובמבר), 15 ימים: מסלול זה כולל את המיטב של דרום מזרח ארה"ב ומומלץ במיוחד לכל אוהבי הטבע הרוצים לשלב בטיול נופים נהדרים וביקור של כמה ימים בפארקי השעשועים של העיר אורלנדו. הנוף לאורך מסלול זה מגוון במיוחד וכולל הרים מיוערים, מישורים ביצתיים, חופי ים חוליים, מעיינות מדהימים ומעל הכול – עושר גדול של בעלי חיים. המסלול מתחיל בעיר אטלנטה (שבמדינה ג'ורג'יה וממשיך צפונה אל רכס הרי האפלצ'ים המוריקים ואל שמורת הטבע הלאומית הרי הסמוקי, השוכנת בגבול שבין מדינת קרוליינה הצפונית ומדינת טנסי. משמורה זו ממשיך המסלול לעקוב אחר הרכס במהלך יום נסיעה מרהיב ביופיו לאורך הדרך הנופית בלו רידג'. בתום ארבעה ימים בהרים פונה המסלול מזרחה אל מישורי קרוליינה הדרומית ואל עבר חופיה של מדינת ג'ורג'יה והעיר סוואנה, אחת מפניני החן של הדרום. מסוואנה ממשיך המסלול דרומה לאורך חופי האוקיינוס האטלנטי, עובר את הגבול למדינת פלורידה ומוביל לעיירה סיינט אוגוסטין שהארכיטקטורה הספרדית של מבניה יוצאת דופן ביופייה. מכאן פונה המסלול מערבה אל עבר העיר אורלנדו  ופארקי השעשועים שבסביבתה, לא לפני עצירה קצרה באחד המעיינות הנהדרים של פלורידה, שלעתים קרובות אפשר לראות בו פרות ים שוחות אל הנביעה במעלה נהר סיינט ג'ון. לאחר ארבעה ימים של רכבות הרים ושל קיטש אמריקני במיטבו חוזר המסלול לחיק הטבע ומוביל לחופי הים הלבנים של מערב פלורידה השוכנים לצד מפרץ מקסיקו. בדרך לחופים כמה גיחות אל היפים במעיינות פלורידה, שבהם חיים שפע של אליגטורים, צבים, עופות מים ופרות ים. המסלול מסתיים בנסיעה ארוכה צפונה חזרה לעיר אטלנטה, נקודת ההתחלה והסיום של מסלול זה. מסלול זה מומלץ למתעתדים ללון באוהל או בקרוואן בחניוני הלילה שבחיק הטבע. עם זאת באורלנדו מומלץ ללון במלון ולא בחניון לילה.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת קרוליינה הצפונית והדרומית, מפת אלבמה-ג'ורג'יה, מפת פלורידה

המסלול הירוק, סתיו-אביב (תחילת נובמבר-אמצע מאי), 11 ימים: מסלול זה המתמקד במדינת פלורידה, משלב בילוי עירוני עם טיולים בחיק הטבע, בשמורות הנהדרות שמדינה זו התברכה בהן. המסלול מומלץ לכל מי שמתעתד לנסוע לאורלנדו ורוצה להוסיף לביקור בפארקי השעשועים נדבך נוסף הכולל חופי ים נהדרים, מעיינות מים צלולים ואזורי ביצות שבהם שפע רב של בעלי חיים. היתרון של מסלול זה הוא בכך שניתן לטייל בו גם בחורף, עונה שאינה מתאימה לטיול ברוב חבלי הארץ האחרים של ארה"ב. המסלול מתחיל בעיר מיאמי שבדרום מדינת ג'ורג'יה וממשיך מערבה אל עבר שמורת הטבע הלאומית יוצאת הדופן ביופייה – אברגליידס – שבה ניתן לצפות באליגטורים, קרוקודילים, דולפינים, פרות ים, צבים ומגוון עופות מים. משמורת אברגליידס ממשיך המסלול צפונה לאורך חופיה המערביים של מדינת פלורידה אל עבר העיר אורלנדו ופארקי השעשועים המקיפים אותה. לאחר ארבעה ימים של רכבות הרים, קרוסלות, מגלשות מים וגם לא מעט תורים מתישים, עוזב המסלול את עיר הפארקים ומוביל אל מעיין בלו ספרינגס המרכז בתוכו בחודשי החורף מאות פרות ים, המגיעות אליו מנהר סיינט ג'ונס. המשך המסלול מוקדש למרכז החלל קנדי, לחוף הים הלאומי הנהדר קייפ קנברל ולחופיה הדרום מזרחיים של מדינת פלורידה בואך מיאמי, נקודת ההתחלה והסיום של מסלול זה. מכיוון שחלקו הארי של המסלול כולל לינה בערים מיאמי ואורלנדו, לא כדאי לטייל במסלול זה בקרוואן. לחלופין אפשר ומומלץ לשלב במסלול זה לינה במלונות בערים ולינה באוהל בחניוני הלילה.

מפות שמומלץ לרכוש: מפת פלורידה
אפשר גם לרכוש את מפת מיאמי

מספר עמודים: 736

המסלול הכחול, החום, התכלת והכתום בספר זה זהים למסלולי הספר ארה"ב צפון מזרח מסלולים
המסלול האדום, הסגול והירוק בספר זה זהים למסלולי הספר ארה"ב דרום מזרח מסלולים
ספר זה כולל פרק של שילוב מסלולים של נכלל בשני ספרים אלה

מוצרים נוספים שיכולים להתאים לך:

עקבו אחרי האינסטגרם שלי
1